Stoffer86 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ikke umulig... du må bare finne en butikk som fortsatt har de inne på sitt lager. Vil ikke regne med at nettbutikker har de inne, men kanskje en avsidesliggende elektrosjappe Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Litt OT men kan jo prøve å bestille fra england eller et annet sted i europa, litt frakt men... Endret 7. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 på vgp får du 80gb versjonen for 3500kr med frakt. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 på vgp får du 80gb versjonen for 3500kr med frakt. Men da kan du ikke spille EU ps2 eller ps1 spill... Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 kjenner jeg blir litt småforbanna hvis elprice ikke har greid å sende PS3 på mandag Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Oppdatering på elprice sine hjemmesider: "NB! Grunnet forsinkelse fra vår leverandør får vi ikke maskinene til lager før i slutten av uke 50. Maskinene sendes videre til alle som har bestilt så snart de ankommer lager. Vi beklager forsinkelsen på det sterkeste." Lenke til kommentar
t0mmern Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Er enda mer forsinkelse på 60gb versjonen også... Blir jævla irritert..! For de som allerede har bestilt: Vi har dessverre fått en forsinkelse på denne og beklager dette. Maskinen er bekreftet på vårt lager den 14.12.07 og sendes da ut i løpet av helgen til dere som har fått bestilt. Først var det 28. november..så 11. desember..og nå 14. desember.. Hva blir det neste? Endret 8. desember 2007 av t0mmern Lenke til kommentar
zvein Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg ringte Elprice for et par timer siden for å høre åssen det gikk med forsendelsene, men fikk beskjed om at de ikke hadde fått noen maskiner ennå, men håpet at de skulle få de i løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 De burde faktisk da egentlig slå av en god del på pris eller kompensere... Siden de, i de fleste tilfeller, hadde at den var "på lager" når man (i alle fall jeg) bestilte Lenke til kommentar
Bliv1n Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Bestilte 23. november, ingen e-post enda. Slutten av uke 50? Fredag i uke 50 er den 15 desember, håper de får den ut lynkjapt da, etter alt det maset fra posten om å sende stuff før 16 slik at det er fremme til jul. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Elprice pisser dere langt opp etter øret nå ja gjør alt for å beholde dere som kunder og kommer med lovord som "den kommer snart" for at dere ikke skal hoppe over til konkurenter Lenke til kommentar
glosi Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hørte med Elprice i går når de fikk inn. (spurte en jeg kjenner i butikk). Han ba meg bestille hos Elkjøp isteden, da tapte han ikke penger. Dessuten trodde han ikke at de fikk inn fler på en stund. Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 så forbanna kjipt d må være å vente så lenge! lurer på hvor mange det egentlig er som har bestilt siden de ikke klarer å sende ut til alle, eller kanskje de fikk inn jævla få konsoller nå på fredag... 40gb altså! Lenke til kommentar
kdog Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hørte med Elprice i går når de fikk inn. (spurte en jeg kjenner i butikk). Han ba meg bestille hos Elkjøp isteden, da tapte han ikke penger. Dessuten trodde han ikke at de fikk inn fler på en stund. Greit nok å jage vekk potensielle kjøpere, men eksisterende ordre bør likevel behandles, uavhengig av inntjening/tap. Lenke til kommentar
8ruk3rn4vn Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da jeg kjøpte lcd-tven min hos elprice var det akkurat samme visa... de brøt løftene gang på gang, og jeg endte opp med å måtte vente minst ca 10x lengre enn lovet. Greit nok at de er ute etter mest mulig fortjeneste, men jeg tror de tenker for kortsiktig når de holder på slik. De kommer til å miste en betydelig del av sitt kundegrunnlag hvis de ikke skjerper seg. Det funker dårlig å skyve all skyld over på underleverandører hele tiden... tror og håper folk er smarte nok til å gjenomskue slikt. Lenke til kommentar
furu Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Da har jeg hentet min 40GB. Sendt i går kveld, hentet på postkontoret i ettermiddag. Noen andre som har fått eller har jeg vært veldig heldig? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da har jeg hentet min 40GB. Sendt i går kveld, hentet på postkontoret i ettermiddag. Noen andre som har fått eller har jeg vært veldig heldig? Fra elprice? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Elprice ja. Hmm, min er ikke sendt enda :/ Lenke til kommentar
VeMa Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Da har jeg hentet min 40GB. Sendt i går kveld, hentet på postkontoret i ettermiddag. Noen andre som har fått eller har jeg vært veldig heldig? Ufattelig rask de var å levere til deg da... den skal langt nordover, så håper på tidligst onsdag...=/ men tross alt glad jeg får den nå, og slipper å vente enda lengere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå