Gå til innhold

Noen som har fått PS3'en til 2.990,- fra Elprice?

furu

Anbefalte innlegg

Bestilte en til 2.990,- selv og tenkte det var helt greit at de fikk inn 27/11. Kunne jo ikke ta så lang tid å få den tilsendt. Har enda ikke fått noe og sendte mail til Elprice der jeg etterlyste info. Fikk dette svaret i dag;" ang leveringstid så er denne blitt forsinket inn til oss, vi hadde fått bekreftet fra leverandør at vi skulle få den i forrige uke, men det gjorde vi altså ikke. Nå har vi fått en lovnad om at vi får den i morgen (fredag), så da sender vi den selvfølgelig med en gang vi får den."

Vi kan ikke gjøre annet enn å forholde oss til de datoene som våre leverandører gir oss, og det er selvfølgelg veldig beklagelig at det har blitt ytterligere forsinkelser, men det er dessverre utenfor våre hender å gjøre noe med."

Noen som har mottatt PS3 fra Elprice? Noen andre som savner sin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brutter'n bestilte 60gb for noen uker siden, ikke fått noe enda.

Fikk denne beskjeden på lørdag 1.des fra elprice:

"Som annonsert på våre hjemmesider er leveransen av 60GB litt forsinket.

Den skal annkomme vårt lager den 11.12.07 og vil da bli sendt ut forløpende.

Dersom det skulle bli noen endring i statusen på leveransen vil dette bli annonsert på vår hjemmeside, på produktet PS360GB.

Dersom du har bestilt en 40GB versjon, vil denne bli sendt rett over helgen"

Så får håpe det kommer før juleferien, skal nemlig gruse han online i ett eller annet spill.

Endret av Freddie_W
Lenke til kommentar

jeg bestilte den 28/11 og da sto det at den skulle sendes innen 3 dager..

Jeg var ikke rask nok til å få en til 2990.. Eller.. jeg så tilbudet på søndag, og tenkte på det frem til onsdagen, da var prisen satt opp til 3399,- Men da hadde jeg bestemt meg så.. :p

-om jeg hadde visst det tok så lang tid hadde jeg kjøpt en på spaceworld til 3499,-

Men.. jeg ringte nå på mandag, og da fikk jeg samme beskjed som deg..

"Vi hadde fått vite leveringsdatoen fra leverandøren, men den var feil. nå får vi den først på fredag, og da jobber vi overtid i helgen for å få sendt ut alle pakkene"

-Jeg driter vel i om de må jobbe i helgene, hu er ikke den eneste her i jula.. Jeg vil bare ha en ps3 å komme hjem til hver kveld når jeg er ferdig med min overtid..

Lenke til kommentar

De har vel som alle andre, null kontroll over maskinene (varene) før de er på lager...

Og dersom Nordisk film (som er leverandør i norge) ikke klarer å holde leveringsdatoen som de sa først, så er det vel ikke elprice sin skyld??

Eller?? ;)

Endret av Larvikitt
Lenke til kommentar

I Elprice sitt tilfelle så importerer de direkte. De går vel ikke gjennom Nordisk Film, eller tar jeg helt feil? Det er uansett litt dårlig at de ikke har bedre kontroll. En butikk bør jo strengt tatt ikke selge noe den ikke har. Lar uansett tvilen komme dem tilgode. Det går sikkert greit til slutt men irriterende er det.

Lenke til kommentar

Om de importerer blir det på same måte... Og det er normalt å annonsere varer før de er på lager, så lenge man skriver dato når de er tilgjengelige. Og skulle leverandør få problemer, er det pent lite man kan gjøre... Uforutsette ting kan skje. Jeg jobbet en gang i denne bransjen, så dette vet jeg. :) Sparer man noen høvdinger, så er det verdt ventetiden uansett. Men det er meg...

Lenke til kommentar

Huff..

Detter er jo ikke elprice sin skyld...

har du sett på andre butikker, så er det mange som har hatt samme leveringsdato, men som ikke hadde den på lager (nå på mandag) allikevel..

Det er slettes ikke uvanlig at butikker selger varer de ikke har enda, sånn gjør jo ALLE! Men det står også hos alle når varen er forventet på lager..

De skal få varene i morgen har de sagt, så vi får regne med det..

Lenke til kommentar

de har vel endel å sende så deres blir kanskje sendt i morgen, ringte de for en et par dager siden, å de sa at de skulle få alle sendt iløpet av helgen... men man skal vel ikke ta alle lovordene fra elprice som god fisk... er nå bare glad for at min er underveis=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...