Pysj Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En avtale mellom QuickOffice og Sony Ericsson gir deg kontorprogramvare på alle Sony Ericssons smarttelefoner. Les mer Lenke til kommentar
poe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En avtale mellom QuickOffice og Sony Ericsson gir deg kontorprogramvare på alle Sony Ericssons smarttelefoner. Les mer Det er vel kun musikkvarianten, w950 som har blitt levert uten quick-office ferdig installert? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 min w960 kom forhåndsinstallert med quickoffice Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) hvordan er det å få redigert ett regneark på noe sånt? jeg vil påstå at ett velfungerende regneark er mer fleksibelt verktøy den det meste annet du finner i en standard kontorpakke. Endret 6. desember 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har ikke prøvd Quicksheet mye, men av det lille jeg har prøvd den, så har jeg fått inntrykket av at den kunne vært bedre. Hele QuickOffice pakken kunne i grunn hatt noen forbedringer her og der, men jeg synes i alle fall QuickSheet ikke var av det beste jeg har sett. Men men, jeg har som sagt ikke prøvd det mye, og jeg bruker ikke Excel til vanlig heller, så det kan hende det er bedre enn jeg tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg