Orjanp Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Er det mulig å gjøre vinduet for redigering av et innlegg, større. Synes det er litt lite. Kunne vært noe høyere. I tillegg, hvis man velger 'hurtig endring', så kan man ikke redigere innlegget og så trykke 'tab' for å komme til 'fullfør endring'. Da hopper markøren ned til hurtigsvar vinduet. Er det mulig å ordne det slik at markøren hopper til 'fullfør endring'? Endret 9. desember 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Klikk på opp/ned pilene til høyre på editoren så kan du justere størrelsen på skriveboksen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Det var jeg ikke klar over. Men dette må jeg endre hver gang jeg åpner vinduet. Er det mulig at den nye størrelsen lagres som standard størrelse til neste gang man åpner redigeringsvinduet? Ørjan... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 I tillegg, hvis man velger 'hurtig endring', så kan man ikke redigere innlegget og så trykke 'tab' for å komme til 'fullfør endring'. Da hopper markøren ned til hurtigsvar vinduet. Er det mulig å ordne det slik at markøren hopper til 'fullfør endring'? Dette er noko eg og har sakna, svært kjekt å kunne trykke Tab og Enter i staden for å fikle med musa. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Hjå meg hopper den rett til «Fullfør endring» ... Opera 9.5 Beta i Vista, og trur det same skjer i Opera i Ubuntu. Endret 25. desember 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Gjør ikke det hos meg i hverken Opera eller Firefox under linux. Ørjan... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg