Blib Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bare lurte på, siden det er en del her som ikke er så altfor fan over rosa helikopterspilende fjortiser og andre lamere, og det er mulig å velge egne plasser, burde vi ikke sette oss sammen da? "Hw.nos forum"-rekkene Dette her er jo et greit sted å finne folk en kan sitte sammen med er det ikke? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Bra forslag, men tror du det vil fungere noe bra da ? .. er jo masse lamere på det forumet her liksom .. hehe ... Hvis vi setter en grense på minimum 500-600 poster Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Ka jo bare sjekke opp alle de som melder seg på da vettu, hvordand e har postet før. Finner raskt ut om vi vil ha de med eller ikke Lenke til kommentar
eught Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Etter det jeg har fått med meg vil det bli en #hw.no rekke. ( #hw.no på Undernet). Sett "Xell" som seater så kommer du med på den. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 I fjor ble det satt opp en HW.no rekke og det blir det i år også. #hw.no folk er jo folk fra forumet så det blir det samme Xell kommer nok for å stå for seatinga i år også. Uansett, folk må først skaffe seg billetter på egen hånd først nå, så vil diskusjonen rundt hw.no rekka komme når det er klart hvem som har fått billett og hvem som ikke har fått. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Ah. OK. Må bare vente på å få tak i en bilett da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 skal til tg... men tror jeg kommer til å sitte med noen friends... si fra hvor dere sitter a så kan jeg komme å hilse på :wink: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Rosa Helikopter var en slager på OL Mvh,Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå