Gå til innhold

PS3 overkjører XBox 360

hean

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har begge konsoller, så det er bare positivt PS3 selger litt spill. Men synes fortsatt det har vært ekstremt dårlig med gode spill. Dritt lei av å vente.

Endret av medlem-105082
OT.
Lenke til kommentar
Bioshock, Halo 3, Mass Effect, Ace Combat 6, Orange Box (vel PS3 versjonen kommer vel...en gang), PGR4, Crash Bandicoot (finnes på PS2 dog, men ikke PS3) bl.a.

Sikker på at 50% minst av 360 eiere spiller kopier. På PS3 er det jo ikke mulig. Jeg kjenner ingen 360 eiere som kjøper spill heller.

PS3 dominerer pga merkenavn. Sånn er det alltid.

å det er galt og ha et godt navn i markedet og at kunder forbinder det med et godt produkt når de hører playstation;) for det er jo det!=) alle jeg kjenner som har 360 btw kjøper spill for de er ærlige å ikke driver på med ulovlige ting og jeg tror de fleste eiere gjør det, å modde konsollen er bare helt på jordet:)

velkommen som ny bruker på forumet btw=) ser frem til de nyttige og informative posten dine:D

Fortsatt et faktum at på 360 kan man spille kopier mens det er umulig på PS3. Er bare å ta en titt på modde tråden på MS delen så ser man at der ganske mange som modder 360'en sin.

Lenke til kommentar

Folkens, VÆR SÅ SNILL, prøv å hold saklighetsnivået litt over fanboynivået for en gangs skyld.

A) NEI, konsoll X er ikke ufattelig mye bedre enn konsoll Y. PS3 og X360 er to forholdsvis like konsoller og ingen av dem eier den andre.

B) NEI, alle som liker den ene konsollen bedre enn den andre trenger ikke være fanboys.

C) NEI, det er ikke et personlig angrep på deg om noen kritiserer den konsollen du har.

Artig at PS3-salget går bra - håper dette bidrar til flere ekslusiver. Blir spennende å se om denne trenden gjelder for verden forøvrig. Enda mer spennende blir det å se hvordan julesalget slår ut...

Lenke til kommentar
Fortsatt et faktum at på 360 kan man spille kopier mens det er umulig på PS3. Er bare å ta en titt på modde tråden på MS delen så ser man at der ganske mange som modder 360'en sin.

Du får det nesten til å høres ut som om det er et pluss at det går an å modde en konsoll...

Og i tillegg: Jeg syns det er fint at PS3-spill selger bra. Kanskje lages det flere spill til den konsollen også, og det trengs. 360 har fått mye fint i det siste.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Du får det nesten til å høres ut som om det er et pluss at det går an å modde en konsoll...

Og i tillegg: Jeg syns det er fint at PS3-spill selger bra. Kanskje lages det flere spill til den konsollen også, og det trengs. 360 har fått mye fint i det siste.

Hæ? Det var jo bare en grunn til at 360 spill salget kanskje går litt tregt her. Piratkopiering hjelper jo ikke på spill salget akkurat. Og på 360 er det ganske utbredt.

Lenke til kommentar
Viss det er mange som har modded 360, så er det bare + i boka til MS nesten, siden da slipper dem å reparere dem, også selger dem flere konsoller.

Kan fint sende inn modda konsoller som har tatt kvelden. Får alltid ny.

Endret av Skagen
OT.
Lenke til kommentar

Hæ? Det var jo bare en grunn til at 360 spill salget kanskje går litt tregt her. Piratkopiering hjelper jo ikke på spill salget akkurat. Og på 360 er det ganske utbredt.

Så du mener at det er pga piratkopiering at 360 ikke har solgt mer enn PS3? Ingen av de jeg kjenner driver med sånt (og jeg kjenner en del spillnerder), så det er bare PISS at piratkopiering er så utbredt på 360 som du skal ha det til.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar

Så du mener at det er pga piratkopiering at 360 ikke har solgt mer enn PS3? Ingen av de jeg kjenner driver med sånt, så det er bare PISS at piratkopiering er så utbredt på 360 som du skal ha det til.

herregud.....

Selvsagt har piratkopieringen på 360 litt å si. Ikke alt nei, men det er mange som spiller kopier på 360. Det vet jeg for jeg modder 360'er selv. Det var bare et forslag om en av grunnene til at spill slaget på 360 kanskje er labert her.

Endret av Skagen
OT.
Lenke til kommentar

Har en kompis som modda xboxen sin jeg...men det var mest for at han kunne kjøre backup av spillene sine...han var dritlei av spillene blei ødelagt på voerspiel osv. Han har mange voerspiel spill...og da slipper han å sitte forran tven hele kvelden og passe på at fulle kompiser ikke kaster skivene hans veggimellom...er ikke alle som har det vettet med å ta spilene pent ut og legge i coverne...så jeg synes nå muligheten for å spille backup er genial jeg da... kjedelig å miste 5-600 pr spill pga riper og dritt

Lenke til kommentar

At PS3 er mest populær i Norge betyr forresten ingenting, ettersom Norge er et lite filleland. Når skal det gå opp for folk ? :p

Norge har alltid vært svake for Playstation/Sony merkenavnet og, som noen nevnte.

Men det med at multiplatform spill selger bedre er nok faktisk at PS3 eiere må være mindre kresne. På 360 har du jo f.eks både Forza 2 og PGR4 hvis du skal ha bilspill, men hva har du på PS3 i samme sjanger? Da kjøper folk f.eks Need for Speed, som er multiplatform spill.

Har alle 3 konsollene, og synes faktisk det er bra at PS3 selger bedre enn den gjorde, hvis det stemmer da. Har vært mangelvare på gode spill til den.

(En liten test, er du uenig i det siste jeg sa der er du garantert fanboy.. Sorry, kunne ikke dy meg)

Endret av Skagen
OT.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...