Monsoon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har lest på amerikanske anmeldinger at Metal Gear Solid Portable Ops har et minispill som lar deg rekrutere nye soldater avhengig av styrken du får på nærtliggende trådløse nettverk. Eksempelvis tok de for seg fast food butikker og kinoer. Det høres litt sprøtt ut, men er jo typisk Metal Gear... Har vi noe lignende i Norge som PSPen kan risikere å nå fram til? Jeg sleit med bare det å skjønne åssen jeg skulle skru på PSPen, så vennligst hold svaret på et lavt teknisk nivå. Det som virka interessant var å finne ut hvordan jeg aktiverer det trådløse greiene og så ta en tur igjennom Oslo for å se om jeg fikk noe signal og utslag på rekruteringa, men om det ikke ville virke i hele tatt kan dere redde meg fra unødig bry. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bare å aktivere trådløstilkoblingen, som er en knapp på venstre side av psp'en, og så går du inn i spillet å søker. Om du er i oslo så vil du få inn 1000vis av forskjellige nettverk overalt hvor du er. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Takk. Så det er trådløse internett tilkoblinger den leter etter? Jeg var redd det var noe spesielt beregna på sony sitt utstyr for å spre reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå