MrLee Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 åssen skrur jeg av/på i programmet? ikke i driver...bruker ATi Mobility 9000 64MB Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 åssen skrur jeg av/på i programmet? ikke i driver...bruker ATi Mobility 9000 64MB Det går ikke ann å skru v synch på/av i spillet. Dette må du gjøre i windows, i skjermkort innstillingene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 pokker da, der får jeg bare valg om AV eller at programmet skal bestemme da! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 pokker da, der får jeg bare valg om AV eller at programmet skal bestemme da! I innstillingene i windows, er AV=AV og programmet bestemmer = PÅ Så hvis du velger "programmet bestemmer" så skrur alltid spillene v sync på, skjønner ? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Umm...nei, hvis programmet bestemmer er det opp til programmet om det skal være på eller av, skjønner? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Umm...nei, hvis programmet bestemmer er det opp til programmet om det skal være på eller av, skjønner? Ja, men 99% av alle spillene vil velge vsync på, så man kan si at vsync er på hvis man velger "programmet bestemmer", skjønner edit: hvis man har valget "alltid på", så er man helt sikker på at vsync er på :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 det er ikke no "alltid på" for meg da, men takker for svar! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 det er ikke no "alltid på" for meg da, men takker for svar! Har du lagt inn i siste driverne, catalyst 2.5 og 3.0 har denne valget "alltid på" Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 bruker bærbar da, ATi lager ikke drivere for bærbare...jeg må lissom vente på at Dell skal fikse dem... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jaja, da er det bare en ting å gjøre, vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå