int20h Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 AMDs K10-baserte prosessorer kommer i større antall først til neste år. Les mer Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja det var jo akkurat vi brukere og AMD trengte men det var vel egentlig kjent... men ikke at det var så ille Ja ja... jeg får morre meg litt med min "defekte" phenom så lenge Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ikke noe særlig godt nytt før jul. Kunne godt tenkt meg en Phenom-maskin for å teste, men det får bli en god stund inn i neste år. Har så mye maskinvare strødd hjemme akkurat nå. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er riktignok mulig å kjøpe Phenom-prosessorer her til lands per i dag, men de har alle denne nevnte feilen. https://prisguiden.no/fritekst_sok....mp;search=S%F8k Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hva skjer med de defekte? blir de sendt tilbake? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Feilen blir rettet i B3-revisjonen av K10, som ventes å bli lansert i mars Mars? Det er overhodet ikke bra for AMD. Innen den tid så har Intel lansert de nye 45nm Core 2 prosessorene både i dual og quad-core i prisklasser fra topp til bunn, noe som vil gjøre at Intel har mye mer å gå på med hensyn på pris og ytelse... Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 TLB patch benchmark på Techreport: http://www.techreport.com/articles.x/13741/1 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Da er det lett å forstå hvorfor aksjekursen til AMD er i "fritt fall". Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 AMD kommer til å "Crash and burn" etter dette, de har tapt så mye til Intel nå + de har store økonomiske problemer. Dette ser ikke lyst ut for oss forbruker el AMD. Hvis AMD går konk mister vi konkuransen og priser og produkter blir mye dårligere enn det kunne ha blitt... F... ta AMD Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 AMD kommer til å "Crash and burn" etter dette, de har tapt så mye til Intel nå + de har store økonomiske problemer. Dette ser ikke lyst ut for oss forbruker el AMD. Hvis AMD går konk mister vi konkuransen og priser og produkter blir mye dårligere enn det kunne ha blitt... F... ta AMD Pøh! ikke vær så negativ.. tror nok at dette skal gå bare bra. I mellomtiden skal jeg kjøpe noen aksjer Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lønner sannsynligvis å vente litt med å kjøpe aksjer. De vil sannsynligvis synke enda mer framover. Lenke til kommentar
FranzJeger Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ja, jeg kan ikke akkurat se for meg at det er veldig lurt... De dreit seg ut når de absolut måtte lage "ekte" firekjernet prosessor. verfall når de bruker så sinnsykt lang tid. Så når den endelig kommer ut så er den ikke like bra som intel sin ikke "ekte" firekjernet prosessor + at den ikke funker som den skal! Snakk om og gå på mange "smeller" på rad... Latterlig! For og ikke begynne og prate om ATI som er minst like latterlig. Det må skje ett mirakel for at det skal komme seg på ett respektabelt nivå igjen! Endret 6. desember 2007 av FranzJeger Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 "WTH? I thought the patch was supposed to boost performance?" Dette var kjipt lesestoff. Monopol har sjelden vært bra for forbrukerne... Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ja ja, Man kan jo trøste seg med at denne nyheten faktisk ikke er en papirlansering! Produktet er allerede å få kjøpt Sorry måtte bare! Lenke til kommentar
haalo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Latterlig! For og ikke begynne og prate om ATI som er minst like latterlig.Tull, ATi har 55 nm-GPUer som er gode konkurrenter til Nvidia i øvre mellomklasse og er billigere å produsere enn Nvidias alternativ. Endret 6. desember 2007 av haalo Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ja, jeg kan ikke akkurat se for meg at det er veldig lurt... De dreit seg ut når de absolut måtte lage "ekte" firekjernet prosessor. verfall når de bruker så sinnsykt lang tid. Så når den endelig kommer ut så er den ikke like bra som intel sin ikke "ekte" firekjernet prosessor + at den ikke funker som den skal! Snakk om og gå på mange "smeller" på rad... Latterlig! For og ikke begynne og prate om ATI som er minst like latterlig. Det må skje ett mirakel for at det skal komme seg på ett respektabelt nivå igjen! Vent til helga så kan vi møtes på "slagmarken " en plass.... Jeg med AMD/ATI.. og du med??? Endret 6. desember 2007 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En sorgens dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gammelt nytt. Xtremesystems.org har hatt en lang tråd om dette (og annet negativt om Phenom). For å muntre litt opp kan jeg heller vise til en annnen tråd som viser at Phenom har potensiale så det holder. Når AMD får produsert bedre "chiper" som klokker noenlundebra i forhold til Core 2, så vil jeg si K10 bør bli bra. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) glad det er julebord til helga............ skal sitte å deppe.......... de første 10 drinkene.... og gjennom den hersen bespisningen. Kan bli for tøft for amd dette her, selv med nyinvestoren med over 600 mill$ i frisk kapital......... vel aksjefall går ikke ut over likviditetn...... men frykter at store røde tall skal spise opp denne kapitalinsprøytingen. gruer meg til 4 kvartals tal........ og q1 2008. Må vel kjøpe noen aksjer jeg og. FAN. Endret 6. desember 2007 av Osse Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når AMD får produsert bedre "chiper" som klokker noenlundebra i forhold til Core 2, så vil jeg si K10 bør bli bra. Noe sier meg at det ikke blir enkelt...... Er nesten å håpe at AMD blir "slukt" av et større selskap - som f.eks Samsung som det er blitt snakket om - kanskje de da kan klare å konkurrere andre steder enn i Fanboienes våte drømmer - har vært og er fortsatt veldig mye "hvis om att når" osv.... For oss forbrukere er dette en katastrofe uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå