Gå til innhold

Han eide oss alle

Anbefalte innlegg

Haha! minner meg om meg en gang.

Jeg lagde en ny konto som het "Korean Gamer177" for å laste ned Hexic 2 når resten kunne laste ned Carcassonne(Lasta ned begge gratis!), men uansett jeg hadde Gold da fordi jeg lagde kontoen for 3 uker siden(fra nå) også spilte jeg med folk med bare prestige og de snakka dritt om meg. Jeg kom på et crappy lag som var ganske dårlige(de snakka dritt om meg også), men jeg banka alle og ble MVP tre ganger på rad. Det var gøy!

Hadde litt rollespill med det samme da, jeg snakka dårlig engelsk på en rar japansk dialekt. Det var også en som snakka dritt om meg som tok en airstrike over fiendene, men fikk ingen kills, jeg sa da "That was a truly nice american airstike". Det var to amerikanske folk og resten britiske. Amerikanerne ropte "Shut the fuck up aiit? you fucking noob!" mens de britiske holdt på å le seg ihjel.

Jeg digger å lure folk sånn!

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lagde en ny konto som het "Korean Gamer177" for å laste ned Hexic 2 når resten kunne laste ned Carcassonne(Lasta ned begge gratis!), men uansett jeg hadde Gold da fordi jeg lagde kontoen for 3 uker siden(fra nå) også spilte jeg med folk med bare prestige og de snakka dritt om meg. Jeg kom på et crappy lag som var ganske dårlige(de snakka dritt om meg også), men jeg banka alle og ble MVP tre ganger på rad. Det var gøy!

Hadde litt rollespill med det samme da, jeg snakka dårlig engelsk på en rar japansk dialekt. Det var også en som snakka dritt om meg som tok en airstrike over fiendene, men fikk ingen kills, jeg sa da "That was a truly nice american airstike". Det var to amerikanske folk og resten britiske. Amerikanerne ropte "Shut the fuck up aiit? you fucking noob!" mens de britiske holdt på å le seg ihjel.

Tror ikke han lurte oss..han er kanskje ny på live men han har garantert spillt fps før

Lenke til kommentar

husker eg og var ny på live eingong, og einaste erfaringen for å si det sånt var halo 2 og 3 på legendary.

og på grunn av ranken var det mange som snakka drit (på call of duty da allså), men eg klarte meg fint var ikkje lika go sån som han fyren i historia då, men var best på laget og vi vant ialle fall. den neste kampen deri mot blei eg mvp. etter fire fem kamper liva alle. (va sikkert for å prøva noe anna, det trenger jo ikkje akkurat å vere meg som va så go)

(forresten kossen legger inn smileys? før va de bare å trykka på smiley merket over texten men den fungerer ikkje lenger. vet noen av dere hvorfor?)

Lenke til kommentar

Tror ikke han lurte oss..han er kanskje ny på live men han har garantert spillt fps før

Jeg mente ikke at han lurte dere, men jeg lurte de jeg spilte mot.

Lenke til kommentar

Feedback systemet er tragisk dårlig .. !! :thumbdown:

Var en fyr med 3 stjerner (Er vel det man begynner med?)

han var sykt frekk så jeg gav han dårlig feedback men gjett hva som skjedde?!

Jo han fikk full pott på alle stjerne når jeg gav han dårlig rep..

Husker jeg var nybegynner på Lost Planet jeg var lvl 1 og alle sa: "Å se en lvl 1 så søtt"

Jeg hadde 0 GS og det var 1 gang jeg spillte spillet, (Hadde spillt mye av demoen da)

Nesten alle plaget meg og kalte meg noob osv på matchen..

Så vant jeg matchen ! :)

Jeg strekket meg og laget sånne lyder av seier i mens jeg strakk meg :p

Vet ikke hvordan jeg skal forklare men jeg og vennene mine gjør det GANSKE ofte :yes:

Så ble det helt stille og etter noen sekunder kom en fyr og sa jeg hadde den beste ranken og jeg hadde laget en ny gamertag pga jeg skulle "irreterre" folk i lavere rank osv ..

(Det er jo ikke sånn ranke systemet fungerer i Lost Planet)

Og det endte opp med at han overtalte nesten hele gjengen til å gi meg dårlig feedback.. :p

Synes det var mer morsomt enn irreterende..

Hadde en god følense etter den matchen!

Herregud ubeskrivelig å ta knekken på folk som tror de er bedre enn alle andre nybegynnere

Vedder på det finnes folk som har 0 GS i F.Eks Halo 3 som er bedre enn meg selv om jeg har 1000 i det !!

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Vedder på det finnes folk som har 0 GS i F.Eks Halo 3 som er bedre enn meg selv om jeg har 1000 i det !!

Hvorfor skulle det ikke gjøre det? Antall gamerscore i et spill har mindre enn 0 (null) å si på hvor god en er.

Meningen var at folk kan vær gode i spill selv om de har lav rank osv.. altså jeg er lvl 43 og er ganske sikker på det er en noen folk verden som er bedre en meg selv om di har rank på 2

Lenke til kommentar

Level systemet i Halo 3 er ganske bra, hvis man har spilt mye da. Jeg har max lvl på 18 så jeg er ikke så god på Halo 3, men CoD4 derimot er jeg mye bedre på. det skulle vært sånn lignende på CoD4 også.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke startet singleplayer på COD4. Likevel så har jeg aldri fått noe hets. Ikke har jeg særlig høy gamerscore fra andre spill heller.

Ellers så treffer jeg mindre unger etter at jeg skifta til recreation(eller family el noe) istedenfor underground som jeg hadde før. ( tenker da på playstyle eller hva det het igjen på selve live.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...