Gå til innhold

Han eide oss alle

Anbefalte innlegg

Spilte Cod 4 inatt,vi var allerede en gjeng i pre-gamelobby,da det kom inn en fyr som kalte seg Accidentalshot.Han var helt fersk på live og selfølgelig begynnte alle å snakk trash til han,alt fra noob og verre..syntes litt synd på han,ingen ville han sku kom på teamet deres og dømte han nord og ned.

Han endte opp på mitt lag så han fikk gjennomgå under nedtellinga.."you`re gonna make us loose you f.......noob!Accidentalsshot:"i don`t care,i just want to play for fun,leave me alone"så begynnte matchen...han hadde de tre første kills,han var en liten enmannshær,han kicka seriøs rompe..jeg var helt satt ut,i post-lobbyen så jeg han hadde 21 kills og 4 deaths?!Vi vant den matchen og det var helt stille i lobbyen..hørte Accidentalshot tok seg en røyk og da lo jeg litt,han var så avslappet..

Så var det neste runde og tror du ikke han tok en chuck norris igjen?Han må ha hadd en personlig vendetta mot de andre som trasha han så mye,igjen vant vi og han ble mvp med over 20 kills og 4-6 deaths..helt sjukt,nå bynnte folk å trekk seg ut av lobbyen,så var det klart for neste runde og steike ta azz,han eide igjen..samme greia..aldri sett maken..så dro han bare,uten ett ord..så jeg sjekket gamercarden hans og trur du pinadø han ikke er fra Norge?!Jeg ble helt paff og prøvde å send FR og chatinvite,men ingen reaksjon..egentlig forståelig etter alt vi utsatt han for..jeg skjemmes..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan det hende at nokon kan ha fleire gamerkontoer?

Men ein ting er vel klart. Å forhånddømme er ein veldig idiotisk ting, det kan fort vere noko heilt anna som står i døra enn kva ein trudde.

Kan godt hende,men han spurte de andre om hvordan man kunne skift bilde osv,ingen fortalte han det,de bare lo..

Lenke til kommentar

Hva er vitsen å spille sammen men drittunger som disser andre spillere fordi de tror de er "n00bs"? Av og til hater jeg live så jævlig, det finnes så mange idioter der. Er glad for "mute" knappen for å være helt ærlig.

Det morsomste var en gang jeg spilte GeoW og ble drept av den samme jævelen på teamet MITT hver runde, mens han skrek "I own yah ass, bitch!" med stemmen til en prepubertal amerikansk drittunge...

Lenke til kommentar
Hva er vitsen å spille sammen men drittunger som disser andre spillere fordi de tror de er "n00bs"? Av og til hater jeg live så jævlig, det finnes så mange idioter der. Er glad for "mute" knappen for å være helt ærlig.

Det morsomste var en gang jeg spilte GeoW og ble drept av den samme jævelen på teamet MITT hver runde, mens han skrek "I own yah ass, bitch!" med stemmen til en prepubertal amerikansk drittunge...

Sant så sant,derfor jeg ble med i en klan,så slipper jeg sånt

Lenke til kommentar
Spilte Cod 4 inatt,vi var allerede en gjeng i pre-gamelobby,da det kom inn en fyr som kalte seg Accidentalshot.Han var helt fersk på live og selfølgelig begynnte alle å snakk trash til han,alt fra noob og verre..syntes litt synd på han,ingen ville han sku kom på teamet deres og dømte han nord og ned.

Han endte opp på mitt lag så han fikk gjennomgå under nedtellinga.."you`re gonna make us loose you f.......noob!Accidentalsshot:"i don`t care,i just want to play for fun,leave me alone"så begynnte matchen...han hadde de tre første kills,han var en liten enmannshær,han kicka seriøs rompe..jeg var helt satt ut,i post-lobbyen så jeg han hadde 21 kills og 4 deaths?!Vi vant den matchen og det var helt stille i lobbyen..hørte Accidentalshot tok seg en røyk og da lo jeg litt,han var så avslappet..

Så var det neste runde og tror du ikke han tok en chuck norris igjen?Han må ha hadd en personlig vendetta mot de andre som trasha han så mye,igjen vant vi og han ble mvp med over 20 kills og 4-6 deaths..helt sjukt,nå bynnte folk å trekk seg ut av lobbyen,så var det klart for neste runde og steike ta azz,han eide igjen..samme greia..aldri sett maken..så dro han bare,uten ett ord..så jeg sjekket gamercarden hans og trur du pinadø han ikke er fra Norge?!Jeg ble helt paff og prøvde å send FR og chatinvite,men ingen reaksjon..egentlig forståelig etter alt vi utsatt han for..jeg skjemmes..

Kjekk historie. Alltid gøy når underdogen vinner :)

Håper ikke, for din skyld, at du og var med å skjelle ham ut før kampen begynte.

Lenke til kommentar

Noe lignende skjedde meg meg, Havnet på et lag med 5 andre som var i samme clan. De maste om at jeg skulle leave fordi jeg hadde veldig lav rank. Endte med at når runden var ferdig så hadde jeg 950 Score og mest kills på det laget ^^

Endret av Gemi9
Lenke til kommentar

Har selv opplevd noe lignende på Command & Conquer 3 til PC. Var en som hadde elendige stats, hadde tapt nesten alle kampene sine. Merkelig nok var han veldig veldig god og totalslaktet meg med en taktikk jeg aldri hadde sett før. Det merklige var at rett før han vant, så disconnecta han sånn at jeg fikk win. Det var tydelig at han bare lekte newb for å overraske.

Kanskje det som har skjedd her også? Spør om hjelp osv. for å virke newb, men så er han egentlig en veldig god spiller.

Lenke til kommentar
Har selv opplevd noe lignende på Command & Conquer 3 til PC. Var en som hadde elendige stats, hadde tapt nesten alle kampene sine. Merkelig nok var han veldig veldig god og totalslaktet meg med en taktikk jeg aldri hadde sett før. Det merklige var at rett før han vant, så disconnecta han sånn at jeg fikk win. Det var tydelig at han bare lekte newb for å overraske.

Kanskje det som har skjedd her også? Spør om hjelp osv. for å virke newb, men så er han egentlig en veldig god spiller.

Han virket nu seriøs,men man vet aldri

Lenke til kommentar

Han virket nu seriøs,men man vet aldri

Han behøver strengt talt ikke å kunne livesystemet ut og inn for å være god til å skyte eller være en god taktikker.

Lenke til kommentar

Han endte opp på mitt lag så han fikk gjennomgå under nedtellinga.."you`re gonna make us loose you f.......noob!Accidentalsshot:"i don`t care,i just want to play for fun,leave me alone"så begynnte matchen...

Håper jeg aldri kommer til å spille med deg og vennene dine på Live, dere høres jo fullstendig tilbakestående ut.

Lenke til kommentar

Han endte opp på mitt lag så han fikk gjennomgå under nedtellinga.."you`re gonna make us loose you f.......noob!Accidentalsshot:"i don`t care,i just want to play for fun,leave me alone"så begynnte matchen...

Håper jeg aldri kommer til å spille med deg og vennene dine på Live, dere høres jo fullstendig tilbakestående ut.

Var ikke venner jeg spilte med..jeg søkte på find match og jeg havnet i en tilfeldig lobby

Lenke til kommentar

Bare gi folk negativ tilbakemelding, viss de ikke kan oppføre seg.

I skikkelig ille tilfeller, kan det også være like greit å dra den litt lenger ved å benytte "file complaint".

Det er bortkasta tid å prøve å snakke fornuft til dem, så det er bare å la være.

Og du kan spare deg for det meste ved å benytte "mute".

Lenke til kommentar

Kjekk historie. Alltid gøy når underdogen vinner :)

Håper ikke, for din skyld, at du og var med å skjelle ham ut før kampen begynte.

Sa ingenting foruten i post-lobbyen..og det var bare at han sparket seriøst ræv..jeg slenger ikke dritt på live,det er noe jeg hater,drittslengende rasister osv ødelegger opplevelsen for mange på live..

Lenke til kommentar

Jeg slenger ikke dritt på live,jeg respekterer folk og deres livsstil,uansett hva det måtte være.

Jeg er med i en klan som har visse regler for å få være med,det var ingen pålogget inatt så jeg tok en tilfeldig match,glad jeg gjorde det,fordi det jeg var vitne til skjer bare en gang i livet:)Han lot spillinga tale for seg og de andre sa ikke ett ord til han etter matchene..for en opplevelse

Lenke til kommentar

Folk disser somregel meg og klanen for å være fra Norge når vi joiner kamper i matchmaking. Som om Norge ikke skulle klare noe annet enn å høvle ost.

Allikevel ender somregel alltid hele laget vårt opp med minst 2 k/d spread og knusende seier.

Lvl, land, gamerscore eller gamertag sier ikkenoe om hvor god en er i ett spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...