analkløe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kom over et kristent pop band/kor med noe utradisjonelt navn. De opptrer nemlig under navnen KUK (Kristent Ungdoms Kor) Når det gjelder låtene deres, så finner man også kjønnslige tilnærmelser der feks. Jesus featur F.I.T.T.E (Frelste Individer Trofast Til Evigheten) Remix. Jeg trodde først at dette var en spøk, men det er det altså ikke. Kristent Ungdoms Kor vart starta på ein buss tur under ein opera turnè. Der kom inspirasjonen fra oven og ein ny hit var skapt. I følge de 4 medlemmene ble KUK møtt med vekkelse og underkastelse, og de fikk menigheten til å dyrke KUK som helgener. http://www11.nrk.no/urort/Bio/KUK/default.aspx Tobbe fra sverige har følgende ting å si om KUK: Hur har ni mage att göra er lustiga över KUK? KUK är faktiskt något av det bästa som finns. Slappnar alltid av med lite KUK så fort jag kommer hem från jobbet. Tror faktiskt jag ska ta och sätta på lite KUK nu faktiskt. http://2snubbar.se/skyltar/i-kvall-1900-kuk Slik jeg har forstått det så er den type potens-humor svært lite velkommen i de fleste kristne kretser, og når kirken ser det nødvendig å friste med KUK for å få fullsatt hall ved gudstjenester vil jeg tro at kirken har utspilt sin rolle for lenge siden. For meg minner dette mere om et desprat forsøk på å begrense messefall. Hva mener dere om dette? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg trodde også at det var bare tull første gangen jeg hørte om dette, men at det faktisk stemmer at det er et Kristent band som tøyer grensene litt er bare genialt. (Uten at det skal være i en eller annen Metal sjangere som ûber kristne aldri har hørt om) Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Barnslig av Kirka asså , men så var det jo litt skøy og, høhø Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva var barnslig av kirka? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hva var barnslig av kirka? Barnslig vil jeg ikke kalle det, men må nok si at jeg ble noe overrasket over deres billige ordspill mht. kuk og fitte Endret 6. desember 2007 av S2R2SK1 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er vel ikke kirka som står for dette er det det da? Trodde det var random ungdommer som hadde stifta band jeg men... Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Er vel ikke kirka som står for dette er det det da? Trodde det var random ungdommer som hadde stifta band jeg men... Det er mulig, har ikke satt meg så mye inn i det. Men uansett da så er det noe merkelig at kirken lar de opptre i menigheten under navnet KUK, da de utvilsomt kunne ha brukt hele navnet u/forkortelser. Slik jeg ser det er det i kirkens interresse at disse gutta går under KUK, da det kan virke spennende og nytt samt at det trekker flere folk. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Et lite ordspill ja . Hva er diskusjonstema egentlig? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Et lite ordspill ja . Hva er diskusjonstema egentlig? nei....vet ikke jeg Er det vanlig med underbukse-humor i de kristne kretser Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Godt at de kristene fortsatt har litt humor. Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Virket bare som noe tull når jeg kikket nærmere på det. En slags parodi på kristen pop-musikk iblandet bæsj/tiss/promp humor. Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Virket bare som noe tull når jeg kikket nærmere på det. En slags parodi på kristen pop-musikk iblandet bæsj/tiss/promp humor. Tror ikke kuk er et parodiband... Dette er "kristen" parodiband http://video.google.com/videoplay?docid=20...NFZKkjALgsYTQDQ Endret 21. juli 2008 av analkløe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå