mcgroven Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Neste uke kan du selv teste det neste spillet i Burnout-serien. Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kult! Etter å ha lest Gamer.no sin sniktitt fikk jeg opp håpet om at denne tittelen faktisk kan imponere. Er særdeles spent på hvordan spillet blir å flyte på min PS3, da så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sweet. Gleder meg til å teste demoen på PS3'en. Kjipt for Xbox360-eiere som ikke ønsker å betale for slikt som må vente en uke ekstra for å få testet den. så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt. Electronic Arts er publisheren -- det er vanligvis forskjellige studioer som gjør den faktiske utviklingen. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dette kan jo bli gøy. Har ikk spillt Burnout før, så det blir vel på tide. Forhåpentligvis klarer Criterion å gjøre opplevelsen lik på begge konsoller, noe internstudioene til EA tydeligvis ikke klarer... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har bare testa Burnout: Crash & Burn eller hva det het. Det syntes jeg var forferdelig siden skjermen hele tiden var full av tekst/poeng/bonus informasjon. Får de vekk det og setter kjøringa i fokus så blir det bra. Har testa det som ligger ute av bilspilldemoer til PS3 og jeg har enda ikke funnet ett som virkelig tiltaler meg. Savner FlatOut, men det er det bare XBOX folk som får nyte. Det er bra på PC også, men hadde gjort seg i stua.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 så og si alt jeg har av EA-titler til PS3 sliter med ujevn flyt. Electronic Arts er publisheren -- det er vanligvis forskjellige studioer som gjør den faktiske utviklingen. Ikke nødvendigvis helt sant, EA har som du sier en del "tredjepart" studioer. Men i all hovedsak er det forskjellige avdelinger innenfor EA (EA er unik sånn sett, fordi de både utvikler og utgir spill) som utvikler spill A og B, ergo benytter de seg av mye av samme metodene for utviklingen. Felles er dessverre at spill av den grunn sliter med samme problem, siden de er bygd opp likt fra bunn. For eksempel; alle multiplatform titler som har kommet så langt fra EA, har blitt utviklet for Xbox 360, før de deretter har blitt portert over til andre konsoller. Noe som har ført til den dårlige ytelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg