Super_Glue Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sitter å ser litt på nettet, og finner ut at hvis jeg skal strekke strikken lengst mht å bruke mest av de 3500, så er følgende aktutelle telefoner: SONY ERICSSON P1 HTC S710 / 730 Nokia N 81 Andre forslag? Hvlken er best av disse tre? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 mange arbeidssteder krever at du kjøper en viss type telefon... du bør også sjekke ut dette syns selv htc er fine arbeidstelefoner =) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vet ikke så mye om førstnevnte, men 710 er ikke å annbefale siden den har store kvalitetsproblemer, om 730 derimot ikke har disse problemene er det den som blir min neste telefon. N81 har også fått mye ros, men har ikke hatt en nokia på år og dag så der er jeg ikke serlig oppdatert. Så om jeg hadde vært deg så ville jeg kjøpt en 730 og etter en måned så kunne du sendt meg en PM om hvordan den var Lenke til kommentar
iskya Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hva med nokia e65 om det ikke er så viktig å kjøpe dyrest mulig kan du jo se på e51 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå