Sewero Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Får fortelle hele historien; Hørte på musikk på vei til skolen som jeg pleier, fulladet som vanlig. På skolen hadde jeg iPoden i lomma og tenkte ikke så mye på den som jeg også pleier. Men når jeg skulle hjem og høre på iPoden var den helt død, prøvde den vanlig Play og select uten at det hjalp noe, når jeg kom hjem prøvde jeg å koble den til pcn, fortsatt ikke noe livstegn Hva kan ha skjedd? Endret 10. desember 2007 av Supahfly Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Før du gir opp, kan du prøve å holde inne midtknappen til den resetter seg.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Det hjalp ikke, prøvde å holde den inne i 10-15 sek nå. Ingen andre som vet noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det ikke midt knappen OG play/menu knappen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Se første post... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Se første post... soryr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva kan ha skjedd? Deffekt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Men ingenting spessielt skjedde den dagen dette problemet oppstod. Men fortsatt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kan den ha blitt "bøyd" på en slags merkelig måte i lomma når du feks. satt deg? Hvis ikke er det nok en mandags-produkt og du får ny på garantien. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Den lå i en lomma på en jogge bukse så tviler den har blitt bøyd. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Leste på iPod sine sider Herog her. De siden funket så alle som får problemer med iPoden, les på apple sine sider . For meg funket det å ta hold knappen av og på pluss og holde select og meny inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå