Gjest Guest_jente_* Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei. Følte bare veldig for å skrive her nå. Jeg er så utrolig frustrert, og vet ikke hva jeg skal gjøre mer.. Da jeg gikk i 7.klasse fikk jeg spiseforstyrrelser, noe som etterhvert roet seg ned ettersom jeg fikk hjelp. For ca 2 år siden var det på den igjen. Igjen fikk jeg hjelp, men jeg kjenner fortsatt at hver gang jeg kikker meg i speilet så tenker jeg at jeg egentlig burde vært 10 kg tynnere, og at jeg burde slutte å spise for en stund, så magen min venner seg til lite mat.. Dette førte til at jeg ble ganske lite sosial, noe som igjen førte til en av de jævligste periodene i livet mitt, der jeg satt, med problemer opp til halsen, og ingen å snakke med, i og med at alle snudde ryggen til meg, og ikke gadd høre.. Og hver gang jeg møter en gutt som jeg etterhvert begynner å like, så er det alltid noe som skjærer seg. Ender opp med at jeg blir dritlei meg, og lurer på hva i helvette som er galt med meg.. Jeg vet at jeg ikke er frastøtende stygg, men av og til så føles det sånn. Blir utrolig sliten av alt. Klarer ikke sove om natten heller.. :/ Spørsmålet mitt er; går det ann å gjøre noe med dette? Få medisiner eller noe? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 skaff deg et godt ordentlig kosthold, gjerne sammkjør dette med litt trening. kommer til å få et overskudd av energi da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå