Kenny000 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvor mange CD'er er spillet på? Blir spillene på CDON.com sendt fra Norge? Tenker da på moms tillegg, tollavgifter osv... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hvor mange CD'er er spillet på? Jeg tror det er 2 cd'er Blir spillene på CDON.com sendt fra Norge? Tenker da på moms tillegg, tollavgifter osv... Ja spillene blir sendt i fra norge. Så det som blir lagt til prisen er frakt, 29 kr Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Generals er et flott spill, men kan ikke si at AIen har imponert meg.. At enheter med kort rekkevidde blir drept av enheter med lengre rekkevidde om man ikke foretar seg noe er ikke bra. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 sorry assa men.. generals var jææævla kjedli... :-? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg blir litt forvirret :-? Noen her sier det er drit bra og andre sier at er kjedelig :o Hva skal man tro på ? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Smaken er som baken.... HEY!, Min 800 post Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ett spørsmål! Siste oppdrag med Kina, hvordan er det mulig å klare dette? Blir angrepet av VELDIG mange fiender. Synes det er litt rart at dette oppdraget skal være så mye vanskeligere enn de andre oppdragene. Bygga noen (ca åtte) av de største tanksene til kina og satte på speaker tower på 2 og gatling gun på resten.. ble ikke noe problem å pløye vei oppover brettet! Du trenger også en "troop crawler" om du absolut vil finne den sniperen som ligger i ett av tårna. Generals rokker .. men alt for lite oppdrag på singel player. Men det glemmes vel fort når jeg får kjøpt spillet og spiller på nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg syns det er like tragisk hver gang noe nytt blir sluppet og man spiller det på easy mode for så å klage på en AI som sjeldent angriper, prøv spillet på hard eller brutal ,) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Synes Generals var helt sjef.. men litt for kort campain... 8 missions Men grafikk og alt annen kan man ikke klage på Lenke til kommentar
1337MoFo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Generals er bare _så_ konge, har spilt det på lan i hele helga Liker å fastexpe og gå rett til comanche-harass med usa Finnes det/er det noen som har tenkt til å starte generals.no e.l.? Hadde vært fett med norsk generals-community som det er i f.eks. war3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå