Gå til innhold

C & C Generals

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har den versjonen som er i strid med retningslinjene, og det er utrolig bra.

Me too.. Bra greier, men tror jeg klarer meg med Warcraft 3.. Liker det mye bedre. Men for all del, det så bra ut! (utenom at jeg klarte å kjøre en bil gjennom et hus, og det er ikke betaen lengre.. skuffende). Dere som liker Red Alert spillene og sånt har nok noe å glede seg til ja..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

c&c generals er rett og slett et mesterverk, og i motsetning til wc3 så har man faktisk kontroll over enhetene mens de kjemper :D

dere kommer absolutt ikke til å bli skuffet :)

oppdrag 8 med GLA nå :)

Lenke til kommentar

Har vært med på beta-testinga av C&C Generals, og likte multiplayer-delen kjempegodt. Syntes likevel at superweapons til tider kunne være for avgjørende, selv om det er fett å se basen sin forsvinne i en røyksopp.

Vet at folk både er for og mot det å bygge en kraftig base, for så å utfordre forsvarsverkene, men jeg liker det nå iallfall.

Med superweapons på blir strategien mer som StarCraft, med hurtig ekspansjon og tidlige angrep(unntatt hvis man er China og har a-våpen). Mens når man skrur av(håper det går an å skru dem av i retail-versjonen - det gikk ikke i multiplayertesten) vil det sikkert bli mer god gammeldags C&C-taktikk...

Hm.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Generals er konge!

Men jeg tror ikke jeg gidder å spille over nett. Blir bare hakk i hakk med 64k ISDN linja mi.  :(

Faktisk ikke:) kammeraten min spiller med 64k funket fint (MP Beta.. )

noe som er skuffende er at den har så forferdelig få og dårlige 2v2 maps.. [Fullversjon , ja jeg har forhåndsbestilt også:]

Lenke til kommentar
Warcraft 3 er gøyere :)

Jeg har forresten alltid vært fan av C&C, men jeg ble skikkelig skuffa av Generals. :([/quote

:grumpy: Hvordan gikk det an å bli skuffa? Kjøre gjennom hus? Hvilken elendig versjon er det du har fått tak i da? har en kopi nå, bare for å få det testa... Men det funka som faen... for min del så må jeg bare sitere reklamen.... : :p Må ha det, bare må ha det :woot:

Lenke til kommentar

Ja det er et bra spill =)

Først når det starta trodde jeg det var i film modus, så plutselig skulle jeg begynne å spille, dette kom som et lite shock, imponerende, bra kontrol.

Men det krever mye !

Man må nok ha et gf4 kort eller bedre for å kjøre dette smooth !

Jeg prøvde å finne ut hvor jeg kunne stille ned til 16bits farger, men det klarte jeg altså ikke.

Noen som har klart å gjøre det her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...