Andeplane Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei! Kjøpte en Intel Core Duo 2,67 BOXED. Når jeg fikk cpu var det ikke med noe kjølepasta...stusset litt over dette, men er den da laget for å kunne kjøre fint uten? Poenget er vel at det skal være full kontakt over hele overflaten.. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er jo mulig å kjøre uten. Men temp blir jo mye høyere. Er jo bare å kjøpe en tube. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Er jo mulig å kjøre uten. Men temp blir jo mye høyere. Er jo bare å kjøpe en tube.Jau, pcen skal være julegave, så har god nok tid til det Tenkte bare å få testet den i kveld, men kan utsette det noen dager : ] Drøyskap hvor fort det kommer svar her kl 03:30... Lenke til kommentar
TheBeast1590 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 hvis du kjører på standar freq, kan du godt bruke cpu-en uten kjølepasta.... men tempsen kan være 8-10 grader høyere enn med, feks AS5. men likevel, dt harikke noe å si når du får 50 vs 60 grader i load =) Lenke til kommentar
Konge Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vil ikke ordet "boxed" si oss at prosessoren er levert med en standard kjøler og denne er vel levert med pad klar til montering er den ikke ? Så det er ikke snakk om å bruke prosessorer uten noen form for goop her uten at man har gjort noe med den standardkjøleren eller ikke skal benytte denne . Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Trenger strengt tatt ikke pasta selv om jeg liker å alltid ha det på. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 alle intel cpuer jeg har montert den siste tiden har hatt goop på boxed kjølern. hvis du har kjøpt ny kjøler pleier det å følge med goop du kan smøre på. men det er ikke alltid. Lenke til kommentar
Andeplane Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 alle intel cpuer jeg har montert den siste tiden har hatt goop på boxed kjølern. hvis du har kjøpt ny kjøler pleier det å følge med goop du kan smøre på. men det er ikke alltid.Var ikke noe goop med, jeg trodde også det. Har bygd en del pcer i mitt liv, men alltid hatt goop, men har ikke noe lenger (er vel hjemme hos foreldra)...funker fint uten. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ja ja, lek bare med livet til cpu´ene dere.... uten kjølepasta Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du sier det som om de dør uten Problem løst: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=ICDIAM7CAR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå