Gå til innhold

Hva er den beste mp3 spilleren på markede?


Anbefalte innlegg

Jo fortare du bestiller, jo fortare får du den. Betre å vente nokre dagar ekstra på ein god spelar enn å kjøpe ein dårlegare på Elkjøp.

 

Dumt at posten skal være flasketuten, dei fleste nettbutikkar er kjappe med å sende ut varene.

ja det er dumt.

Og han som er er sjefen får posten i nord norge er naboen min. å fy faen han har fåd høre. en gang tok det 2 uke etter varen var sent til jeg fikk den. Da klikka jeg i vater. :realmad::grumpy:

 

men skal ta og bestille en sånn i morgen. skal se hvor den er billigst.

Men har dere noen anbefalinger på hvor man skal kjøpe?

Hvem som sender kjapt? Og sender den som pakke sånn man kan spore den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har gode erfaringar frå både Vostok.no og Cdon.no, trur du får sporingsnummer av begge, ikkje heilt sikker. Har fått veldig god kundebehandling frå Vostok, CDON har eg aldri hatt behov for kundebehandling, men ikkje noko vondt å sei om dei heller.

 

Det er dei to billigaste, ellers finn du mange andre butikkar i prisguiden.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Eg har gode erfaringar frå både Vostok.no og Cdon.no, trur du får sporingsnummer av begge, ikkje heilt sikker. Har fått veldig god kundebehandling frå Vostok, CDON har eg aldri hatt behov for kundebehandling, men ikkje noko vondt å sei om dei heller.

 

Det er dei to billigaste, ellers finn du mange andre butikkar i prisguiden.

Ok, skal se på Vostok.no da. liker ikke Cdon.no :p (har ingen grun til det da jeg aldri har handlet oss dem, men men :p )

 

Og kjekt og vite at Vostok.no er flink med kundebehandling da :)

 

Og tusen takk til deg, du har vært svart hjelpsom :)

Og en stor takk til alle andre som har hjelpet meg også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Eg har gode erfaringar frå både Vostok.no og Cdon.no, trur du får sporingsnummer av begge, ikkje heilt sikker. Har fått veldig god kundebehandling frå Vostok, CDON har eg aldri hatt behov for kundebehandling, men ikkje noko vondt å sei om dei heller.

 

Det er dei to billigaste, ellers finn du mange andre butikkar i prisguiden.

 

Har vært borti kundebehandlinga hos cdon... dvs, den eksisterer ikke. De er kanskje de som behandler kundene sine verst av de nettbutikkene jeg har vært borti, de slår til og med komplett sine kopi/lim inn svar. play.com er kanskje de eneste med dårlige kundebehandling, så personlig kjøper jeg ikke noe slik type elektronikk hos cdon.

 

 

Forøvrig skal det være med lader uansett hvor du kjøper, da den ligger i pakka :)

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Hvordan er det og sette opp spillelister på Cowon D2?

Ikkje det beste eg har vore borti.

 

Eg kan kun opprette ei liste som blir kalt DPL, dynamic playlist eller noko sånt. På den kan eg fjerne og legge til som eg vil, men har ikkje sett noko mulighet for å opprette fleire lister.

 

Det er litt negativt, håpar dei vil forbetre dette med ny FW-versjon ein gang.

Lenke til kommentar
Hvordan er det og sette opp spillelister på Cowon D2?

Ikkje det beste eg har vore borti.

 

Eg kan kun opprette ei liste som blir kalt DPL, dynamic playlist eller noko sånt. På den kan eg fjerne og legge til som eg vil, men har ikkje sett noko mulighet for å opprette fleire lister.

 

Det er litt negativt, håpar dei vil forbetre dette med ny FW-versjon ein gang.

Det blir sikkert fikset opp snart. Kan da ikke være vanskeligt, men er jo ikke noe som er et stort minus med spilleren.

Denne kommer etter jul da jeg kjøpte ipod touch før og teste den, og ser ut som jeg blir og beholde den. Og siden D2 ikke hadde kommet til meg før rett rundt jul eller etterpå så kan den vente til etter jul :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...