LiamH Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg spør mest om dette for å forsikre meg! Siden jeg begynte min lærlingetid, så har jeg vært inneforstått med at 30 % differanse på driftsbremsene, fremme og bak, er grensen for det som er lov. Likevel, så har den ene læreren og mekanikeren etter den andre påstått at det er 20 %. I forskriftene om PKK står det 30 %... Hva er egentlig riktig? Jeg regner med at PKK-forskriftene er korrekt, men jeg bare lurer på om det hersker en tvil på dette blant folk eller om dette bare er et fenomen som har oppstått blant de jeg har rundt meg... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Forskjellen på driftsbrems skal ikke overstige 30% bremsekraft forskjell på samme aksling. Blir det over 30% er det en feil som må utbedrest. På parkbrems er det 50% bremsekraft forskjell som er tillat. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Et bilmerke kan komme ut med egne krav som er strengere en pkk kravet. Sånne ting ser jeg bort ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå