Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sorte prikker i springvannet. Farlig?

RogueAlien

Anbefalte innlegg

Jeg merket at det var små svarte -prikker- i drikkevannen mitt nå. Jeg har dessverre drukket en del vann før jeg merket det. Jeg har ikke blitt syk men jeg er litt bekymret alikevel. Det har ikke vært noe sånt tidligere her men jeg lurer på om det kan være noe med røra da.. Jeg aner ikke og jeg har ikke greie på sånt.

Har noen erfart noe lignende og har du/dere blitt syke av det?

Jeg skal i hvertfall snakke med huseier og jeg kommer ikke til og drikke noe mer av springvannet. Da får det bli kjøpevann i morra.

(Jeg var ikke sikker på om dette skulle i hus, hage og oppussing eller helse for det berører jo begge deler.)

EDIT: Jeg legger ved at jeg har i meg nok Biola til at immunforsvaret mitt i fordøyelsesystemet skulle være ganske bra. Men en vet aldri.

Jeg tror ikke dette begynte før i dag.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert bare litt jordsmonn som har kommet inn i et rør.

Har opplevd at vannet har blitt ganske brunt om det har regnet mye en periode.

La vannet renne, og se om det blir bedre etter noen minutter 2-3 min bør egentlig holde. Da for du avdekket om det er hos deg eller lengre vekke.

Blir det ikke bedre på det så se det an i morgen og evnt kontakt vannverket ditt.

Lenke til kommentar
Sikkert bare litt jordsmonn som har kommet inn i et rør.

Har opplevd at vannet har blitt ganske brunt om det har regnet mye en periode.

La vannet renne, og se om det blir bedre etter noen minutter 2-3 min bør egentlig holde. Da for du avdekket om det er hos deg eller lengre vekke.

Blir det ikke bedre på det så se det an i morgen og evnt kontakt vannverket ditt.

Har du myrvann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...