sneglfrid Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg registrerte dette brukernavnet og opprettet en blogg. Med opprettet mener jeg at jeg bestemte navnet og innstillingene rundt denne bloggen, uten faktisk å skrive i den. Det hadde jeg ikke tid til den dagen. Nå klarer jeg ikke finne den igjen. www.diskusjon.no/blogsneglfrid gir bare 404. Selv den lenken som heter Min Blog fra profilen, gir 404. Lurer på om dette oppstod fordi jeg ikke hadde tid til å skrive i bloggen jeg opprettet. Og håper på snarlig løsning, da jeg faktisk er klar til å begynne å skrive nå. -Sneglfrid Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Det virker som at du har satt opp en "ekstern blogg", og lagt inn feil lenke til den, kan det stemme? Lenke til kommentar
sneglfrid Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Nei, det kan ikke stemme. Bloggen er ikke ekstern. Men, linken er i hvert fall ikke død lengre :-) Så da tror jeg alt er i orden nå. Endret 10. desember 2007 av sneglfrid Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) edit: så ikke din edit om at ting fugerer. Endret 10. desember 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg