Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør man si ifra til dama før man ligger med andre?


Paganini1

Anbefalte innlegg

Jeg er også enig med trådstarter.

Men er HELT uenig med UNZANE!! Mannen har jo gått inn i ekteskapet med den forventning å ha sex en gang iblant. Hans kone oppfyller ikke disse forventningene. Er det da så rart at det blir problemer? Mener du at dama hans er helt uten skyld her? Jeg forstår deg ikke....

Å miste sexlysten er ikke noe man bør straffes for. Da bør man heller finne en årsak til hvorfor det har oppstått og sammen finne en løsning.

 

Trodde forøvrig ekteskapet bestod av å være der for hverandre i gode og onde dager..

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er også enig med trådstarter.

Men er HELT uenig med UNZANE!! Mannen har jo gått inn i ekteskapet med den forventning å ha sex en gang iblant. Hans kone oppfyller ikke disse forventningene. Er det da så rart at det blir problemer? Mener du at dama hans er helt uten skyld her? Jeg forstår deg ikke....

Å miste sexlysten er ikke noe man bør straffes for. Da bør man heller finne en årsak til hvorfor det har oppstått og sammen finne en løsning.

 

Trodde forøvrig ekteskapet bestod av å være der for hverandre i gode og onde dager..

 

Det har du selvfølgelig rett i. Poenget mitt er hva som skjer hvis det går år etter år, og hun nekter å ha sex med ham (Slik som det er tilfelle her!) Da er det ikke et ekteskap lengere. Kanskje burde han skille seg. Men av for oss ukjente årsaker vil han ikke gjøre det. Er det ikke da naturlig at han søker etter sex utenfor ekteskapet?

Forøvrig virker det som om det er dårlig kommunikasjon mellom partene her.

Lenke til kommentar
Jeg er også enig med trådstarter.

Men er HELT uenig med UNZANE!! Mannen har jo gått inn i ekteskapet med den forventning å ha sex en gang iblant. Hans kone oppfyller ikke disse forventningene. Er det da så rart at det blir problemer? Mener du at dama hans er helt uten skyld her? Jeg forstår deg ikke....

Å miste sexlysten er ikke noe man bør straffes for. Da bør man heller finne en årsak til hvorfor det har oppstått og sammen finne en løsning.

 

Trodde forøvrig ekteskapet bestod av å være der for hverandre i gode og onde dager..

 

Det har du selvfølgelig rett i. Poenget mitt er hva som skjer hvis det går år etter år, og hun nekter å ha sex med ham (Slik som det er tilfelle her!) Da er det ikke et ekteskap lengere. Kanskje burde han skille seg. Men av for oss ukjente årsaker vil han ikke gjøre det. Er det ikke da naturlig at han søker etter sex utenfor ekteskapet?

Forøvrig virker det som om det er dårlig kommunikasjon mellom partene her.

 

Det er ikke sikkert at der er sex han egentlig savner, det kan hende at det egentlig er nærheten han savner. Uansett så vil det sannsynligvis gjøre vondt værre å dra på byen for å "dyppe den".

Lenke til kommentar
Trådstarter har ikke skrevet noe siden første post, regner med at det blitt no på han siden sist ;)

 

 

Neida

Jeg skrev 6.12 og senere 8.12 på side 3.

Jeg har ikke vært utro på julebord og ting er som før.

Ingen sex hjemme, men jeg har kommet noe dypere i forklaringen fra fruen som viser til medisinsk årsak som trenger tid og som fører til utmattelse og sliten etc. Forklaringen er altså kommet, men utsiktene er ikke gode. Første antyding er at det vil ta 2 år før bedring så nå er valget holde ut i først 1,5 år å håpe at ting bedrer seg, eller gjøre noe med det.

For meg er altså resultatet av ekteskapet det samme som å leve i sølibat.

Lenke til kommentar
Neida

Jeg skrev 6.12 og senere 8.12 på side 3.

Jeg har ikke vært utro på julebord og ting er som før.

Ingen sex hjemme, men jeg har kommet noe dypere i forklaringen fra fruen som viser til medisinsk årsak som trenger tid og som fører til utmattelse og sliten etc. Forklaringen er altså kommet, men utsiktene er ikke gode. Første antyding er at det vil ta 2 år før bedring så nå er valget holde ut i først 1,5 år å håpe at ting bedrer seg, eller gjøre noe med det.

For meg er altså resultatet av ekteskapet det samme som å leve i sølibat.

Elsker du henne?

Lenke til kommentar
Trådstarter har ikke skrevet noe siden første post, regner med at det blitt no på han siden sist ;)

 

 

Neida

Jeg skrev 6.12 og senere 8.12 på side 3.

Jeg har ikke vært utro på julebord og ting er som før.

Ingen sex hjemme, men jeg har kommet noe dypere i forklaringen fra fruen som viser til medisinsk årsak som trenger tid og som fører til utmattelse og sliten etc. Forklaringen er altså kommet, men utsiktene er ikke gode. Første antyding er at det vil ta 2 år før bedring så nå er valget holde ut i først 1,5 år å håpe at ting bedrer seg, eller gjøre noe med det.

For meg er altså resultatet av ekteskapet det samme som å leve i sølibat.

Uten å forsøke å putte noen ord i munnen på deg så synes jeg det her er litt merkelig. Hvis jeg tolker dette rett så er dere gift, har barn og du har vært uvitende om denne årsaken til "null" sex i et halvt år? Det er noe som skurrer :hm:

 

En hypotese fra min side, men kan det være slik at hun frykter at hun mister deg fordi dere ikke kan ha sex like mye du/dere ønsker? :shrug: Det er vel ingen hemmelighet at mangel på sex er en meget vanlig grunn til skilsmisser. Faktisk er mangel på sex den absolutt største grunnen menn har for skilsmisser. Sånn sett er det ikke noe sjokkerende at du sier og føler det du gjør, og for å være ærlig så tror jeg litt profesjonell rådgivning ikke hadde skadet ;) Går du rundt og er frustert pga. mangel på sex vil jeg påstå noe er galt. Det betyr ikke at du skal gå andre steder for å få sex, og det betyr heller ikke at hun må "tvinges" til å ha sex med deg heller. Det betyr at dere, og spesielt du, kan trenge noen råd om hvordan man takler en slik situasjon. Som sagt, litt profesjonell rådgivning ikke hadde skadet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...