Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bør man si ifra til dama før man ligger med andre?


Paganini1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plz, ikke kom her og si at du ønsker å inngå et forhold med f.eks ei nonne.

 

Nonner har ikke lov til å inngå forhold, så thats beside the point.

 

Den problemstillingen er uansett identisk for jenter og gutter - da det kommer ann på ens egne personlige verdier og behov - ikke slik at kvinner fint kunne hatt et forhold med en munk, mens det er umulig for menn å ha forhold til nonner.

 

Det er nemlig en totalt håpløs generalisering av "slik er mannfolk".

 

Og det burde du vel egentlig se selv? Burde du ikke?

 

Jeg håper virkelig du er ironisk i dine innlegg, Veronica - makan til bullshit, altså.

Jeg er helt seriøs.

 

De som sier noe annet har enten ikke hatt sex eller aldri opplevd god sex.

Det handler jo ikke om at man ikke nødvendigvis kan leve uten sex. Det handler om at du påstår det kun gjelder menn :). At "alle vet at menn er noen kåtsvin som MÅ HA, mens kvinner egentlig klarer seg uten".

 

Det var det du sa når du drar en sånn generalisering. Om du mente noe annet, hvorfor sa du ikke det?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Da trekker jeg den konklusjon at du har veldig få eller ingen seriøse forhold bak deg. :)

Da trekker du feil konklusjon. Det har forsåvidt ingenting å gjøre med min oppfatning av hvor viktig sex er i et forhold. Sex og kommunikasjon, som Spartan sa, er fundamenter i et forhold.

 

Alastor: Jeg har ikke sagt at menn er noen kåtsvin, og jeg har heller ikke sagt at kvinner greier seg uten sex.

 

Edit: Nå har jeg aldri opplevd at denne problemstillingen har kommet fra en kvinne heller. I de fleste tilfeller er det mannen som er oppgitt, og det har han jo all grunn til.

Dersom det var en kvinne som hadde opprettet denne tråden, og jeg hadde skrevet "alle vet at kvinner trenger sex", hadde det vel hørtes bedre ut tenker jeg.

Endret av Veronica
Lenke til kommentar

Hvis man er gift å alikevel ikke har tilbudet hjemme, da er det ikke utroskap. Å Veronica har helt rett. INGEN forhold vil holde hvis sexlivet tar slutt. Leste en vei at i ett forhold der alt funker å man har sex å alt, så begyr sexen 10%, men i det sexen tar slutt da betyr den 90%. Spør du meg så stemmer dette ganske godt med mine erfaringer.

Lenke til kommentar
Hvis man er gift å alikevel ikke har tilbudet hjemme, da er det ikke utroskap. Å Veronica har helt rett. INGEN forhold vil holde hvis sexlivet tar slutt. Leste en vei at i ett forhold der alt funker å man har sex å alt, så begyr sexen 10%, men i det sexen tar slutt da betyr den 90%. Spør du meg så stemmer dette ganske godt med mine erfaringer.

Det er vel noe som heter man vet ikke hva man har før man mister det.

Lenke til kommentar
Er hun villig til og gjøre andre ting? feks suging eller en liten handtralle? Tenker mer sånn at du får ut litte grann hvertfall.

 

Utroskap er jo ikke bra noen gang. Men de fleste har gått 4mnd uten sex og mange lengre enn det. Så burde gå fint og klare seg uten sex en stund.

 

Helt enig. Vist trådstarter sliter såpass at han må være utro for å komme seg gjennom hverdagen er det ikke er sundt forhold. Vist ho ikke har noen medisinske grunner (gravid, vondt osv) og du føler at behovet blir for stort eller lysten. da passer dere ikke sammen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...