Hells Prodigy27 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Problemene starter på kvelden for da logger mange amerikanere osv seg på,serverne sliter pga stor pågang,xbox jobber med problemet,har ikke noe med ruter og slikt å gjør..ha tålmodighet,har vært forbannet selv,men ikke så mye å gjør med det.. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg har en løsning på problemet. MS burde dele Xbox Live i to. Ene halvdelen tilhører USA. Den andre resten av verden. Så da slipper vi å klage på amerikansk trash talk fra 12 åringer, og de slipper å klage på "fransken" vår. Da kan alle 300 millionene i USA logge seg på Live samtidig uten at det føkker opp serverne for oss nordboere. Violà! Endret 4. januar 2008 av Lygre Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 helt uenig, har mange på lista mi som er amerikanere, og noen norske som BOR i amerika, så da kan jeg ikke spille med dem :S men det funker somregel fint til ca. 1900-1930 da amerikanerne logger på i masser.. Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Klanen min består av mest amerikanere..rMc..spiller nesten bare med dem,er alt for mange reinspikka idioter på live..Vi hadde mange matcher igår,men rundt kl 21 her og 15 hos dem,da begynte problemene..lobbyen ble closed hele tiden for alle..så vi satt opp en private match og da gikk alt fint,kjipt man ikke får exp,men moro var det Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ja det er på kvelden alt går i dass. vertfall på COD4 og det er jo da eg gjerne skulle ha spillt -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå