Eriqo Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 hvorfår er det bare meg som ikke får connecta til Live i det hele tatt? Du er ikke alene... Jeg sliter også med det.. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvordan gjør jeg dette? Det mest vanlige er å lese brukermanualen for router og modem og følge instruksjonene for oppsett der... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 You may have noticed that the LIVE service has been having a few issues over the past few days. This includes things like signing in, matchmaking and account recovery. Not everyone has had problems, but I know some of you have and I wanted to give you and update. While the service was never completely offline, problems like this are not acceptable. The entire LIVE team has been working day and night to ensure that you can have a great LIVE experience. While we’re not done yet, I wanted to let you know that things are getting better each hour and that no one on the team is going anywhere until the job is done. Thanks for your patience. fra majornelson.com Lenke til kommentar
christpa Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Noen som av dere som ikke kommer inn på Live som har moddet.? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Live funket bra for 5 minutter siden, men nå er det ustabilt igjen... Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste... Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste... Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er. HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere! Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste... Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er. HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere! selv. sykt hypp på å game cod. istede må jeg sitte å loke. nedtur! Lenke til kommentar
EkanTrike Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 for noe dritt. Greit at det går ned en gang i blant men kanskje skjedd litt ofte nå i det siste... Helt enig. Får dette problemet selv nå. Får ikke logget inn i Xbox Live... Jeg føler det kødder seg alt for masse om dagene!!!! Helt forjævligt!! Rett før jeg krever penger igjen fra xbox live gold. For ting fungerer overhode ikke! Det er noe dritt. Og det er ikke bare nå. Flere ganger jeg har spilt f.eks COD4 og ting har bare begynt og bli ustabilt og skape seg osv. Problemer med matchmaking osv osv... Det er ufatteligt hvor ustabilt dette er. HVA FAEN SKJER? Jeg vil spille.... Det er en grunn til at jeg har en spill konsol og det er fordi jeg vil putte i et spill og spille med en gang uten og gjøre en dritt. Og ikke slikt som på PC hvor en må gjøre tusen ting for og få ting til og fungere! selv. sykt hypp på å game cod. istede må jeg sitte å loke. nedtur! Ja det er rett og slett tragisk!!!! Og det er jo faen ingen plass en kan lese om hva som skjer heller!!! Ikke noen informasjon what so ever! Når jeg betaler for drite så mener jeg at en burde ha en side en kunne logge seg inn på el. som en kan følge med hva faen som skjer osv! Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Prøver å downloade noen sanger til GH3 her men får opp en sånn jævla feilkode hele tiden, men etter sånn ca 5 forsøk på hvert trykk så går det. Men fytti katteskinn så seint det går Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 å site her og syte ser eg på som lite produktivt. Det eg kan sei er att det er veldig amatøraktigt av Microsoft og ikkje forberede serverene sine på den nye strømmen med x360 brukere som kjem i jula. Dette er ingen feil som oppstå utav det blå. Dette er rein uvitenheit av MS som lett kunne vorte fiksa lenge før det vart noko problem. blir jo litt irritert når ein har satt av kvelden til litt spilling nå i jula når ein faktisk har tid så bryte det saman, ein betaler tross alt 500kr i året for live og da skal det virke...VERTFALL i jula.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 noen som forsatt ikke får logga seg inn på Live? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 er logga på, men får ike spilt cod Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det fiksa nå eller? Noen som får spilt online uten problemer? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 får spilt uten problemer til det blir kveld Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 det varierer, er jo MS sine servere som blir "overbelastet" av folk nå etter julerushet.. =) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 hvordan ligger det an nå? forsatt problemer? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Henger meg på her, samme problem med at du blir logga på, mens fanene for live bare "loader..". Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 virker som om det fungerer fra morgen til tidlig kveld. Så begynner det å komme diverse problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå