Gå til innhold

2007 nærmer seg slutten - Hva har året gitt deg?

Fredrik

Anbefalte innlegg

Fått egen laptop

Fått noen nye venner

Mista noen venner

Blitt mer sosial

Blitt mer kreativ

Var i Praha i Oktober-November (konge tur)

Noen bra og noen veldig dårlige karakterer

Skifta litt musikk stil, funnet nye bands o.l

Fikk fisheye til film kamera :love:

tror det er alt

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg er litt usikker på hva jeg skal mene om dette året her. Det har vært så mye opp og ned. Det begynte elendig med mye depresjon, selvmordstanker og angst. I juni ødela jeg en bil, noe som førte til at jeg måtte sitte inne i 1,5 måned i sommerværet. Etterhvert merket jeg at livet mitt begynte å komme seg. Jeg fikk bedre og bedre kontakt med en jente, og til slutt ble vi ilag. Ellers har jeg fått litt flere venner og blitt tryggere på meg selv. Skolen har derimot gått litt feil vei, men det har jeg tenkt å rette opp etter nyttår.

Alt i alt et bra år. Målet mitt var at jeg skulle forandre meg, og det har jeg klart til en viss grad.

Lenke til kommentar

-Sløst bort et halvår på en utdannelse jeg ikke kommer til å fullføre. Da vet jeg jo ikke hva jeg skal gjøre neste halvår. Jobbe antakeligvis, men hvor? Kunne godt tenkt meg en bedre (betalt) jobb. Trenger Heilage og cun en markedssjef er jeg teh man. En modul i webprosjekt, en annen i java må jo være kvalifikasjoner nok. :p Nei vent, jobbe i det "selskapet"? Nevnte jeg ikke lønn? :p

-Bestemt meg for hva jeg skal studere de neste fem årene. Tror jeg.

-Innsett at man ikke kan regne med at alt går som man har tenkt, og at man er nødt til å tilpasse seg, og ta tak i ting om noe skal skje. Men har jeg lært? Neppe.

-Fått verdens herligste kjæreste. :love: Hun bor et stykke unna, så når jeg ikke jobber neste halvår, vet jeg hvor jeg skal være.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Største i år har vell vært at dama jeg har vært forelsket i over et år, har sagt at hun føler det samme for meg. GUD FOR EN DEILIG FØLELSE

Fått jobb

og en 3`er på mattetentamen, "æ e førnøyd" som de sier her i nordnorge.

Lenke til kommentar

Joda. 2007 startet med masse snø og moro på Tryvann, etterfulgt av min 20-årsdag den 29. januar (noe som gav meg lov til å gå på utesteder med 20-årsgrense og kjøpe spit på polet). Logisk nok benyttet jeg meg ofte av dette, og det ble fullt kjør flere helger på rad gjennom vinter- og vårmånedene. Jeg skal ikke avsløre for mye, men jeg ble ufrivillig venn med flere snødynger i løpet av disse fullt-kjør-helgene. I mai måtte jeg ta en pause for å lese til eksamen på Universitetet - for så å ta meg en velfortjent ferie på Kreta med kjæresten.

Sommeren gikk uten problemer, og i august begynte jeg på Noroff, fikk meg leilighet i Oslo og alt. Et par mnd etter ble det slutt mellom meg og kjæresten - stor nedtur :thumbdown:

Nå har jeg tatt juleferie fra all jobbingen med skolegreiene, og har tenkt å bruke ferien til å både trene og spise masse usunn julemat. All ære til mamma, som alltid har stått for maten og lussekattene! :love:

2007 avsluttes som det seg hør og bør: Med sprit, sjampis og gode venner. Fyrverkeriet kan jeg godt være foruten.

Endret av tOmma-
Lenke til kommentar

I noenlunde kronologisk rekkefølge:

- Ny hjemmeadresse

- Studiekompetanse

- Russetid

- Drøss med venner

- ... Som forsvant i alle himmelens retninger for utdanningsåret 07/08, men returnerer snarest

- Kjæreste

- 20 studiepoeng (forhåpentligvis 30, får se når sensuren på den siste eksamenen faller)

- Et anfall av klarsyn som resulterte i at jeg vet hva jeg skal studere de neste årene

- En aldri så liten gullalder for en av de mer dominerende hobbyene mine (spill)

- Megen livsvisdom

Lenke til kommentar
Min bestefar gikk bort rundt 10 tiden på kvelden...det er vel det verste som har skjedd. Ikke nok med at det har ruinert hele julen min, men jeg hadde ikke julestemning fra før av.

Har sympati for deg, håper det går bra for deg og din familie.

Prøv å ha en fin tid i julen, selvom det garantert blir vanskelig.

Lenke til kommentar

Underlig å reflektere over et år som har gått så ufattelig fort, fordi det ikke har skjedd så mye.

Foreldrene mine (som ikke bor sammen), har begge flyttet på nytt.

Positivt:

Tja, eh... nei. Ingenting spesielt

Har begynt å spille keyboard/orgel igjen.

Føler meg mer voksen psykisk sett, mer balansert og rolig.

Negativt:

Skummelt lite fiske- og overnattingsturer.

Mye tid foran dataen uten resultater.

Karakterene er ikke noe å skryte av. Har gått jevnt nedover siden ungdommskolen, går 2. klasse studiespesialiserende nå.

Fortsatt halvsosial, dvs kun god kontakt med 5 stykker, ingen andre venner.

Fortsatt ikke fått meg jobb.

Endret av garanti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...