Åsen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Fått egen laptop Fått noen nye venner Mista noen venner Blitt mer sosial Blitt mer kreativ Var i Praha i Oktober-November (konge tur) Noen bra og noen veldig dårlige karakterer Skifta litt musikk stil, funnet nye bands o.l Fikk fisheye til film kamera tror det er alt Endret 15. desember 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er litt usikker på hva jeg skal mene om dette året her. Det har vært så mye opp og ned. Det begynte elendig med mye depresjon, selvmordstanker og angst. I juni ødela jeg en bil, noe som førte til at jeg måtte sitte inne i 1,5 måned i sommerværet. Etterhvert merket jeg at livet mitt begynte å komme seg. Jeg fikk bedre og bedre kontakt med en jente, og til slutt ble vi ilag. Ellers har jeg fått litt flere venner og blitt tryggere på meg selv. Skolen har derimot gått litt feil vei, men det har jeg tenkt å rette opp etter nyttår. Alt i alt et bra år. Målet mitt var at jeg skulle forandre meg, og det har jeg klart til en viss grad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er vel denne rekkefølgen det skal være i? =D ..også fikk jeg smårips-napp =D Forklar nærmere... Og sørg selvfølgelig for å få med ALLE skitne detaljer Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 -Sløst bort et halvår på en utdannelse jeg ikke kommer til å fullføre. Da vet jeg jo ikke hva jeg skal gjøre neste halvår. Jobbe antakeligvis, men hvor? Kunne godt tenkt meg en bedre (betalt) jobb. Trenger Heilage og cun en markedssjef er jeg teh man. En modul i webprosjekt, en annen i java må jo være kvalifikasjoner nok. Nei vent, jobbe i det "selskapet"? Nevnte jeg ikke lønn? -Bestemt meg for hva jeg skal studere de neste fem årene. Tror jeg. -Innsett at man ikke kan regne med at alt går som man har tenkt, og at man er nødt til å tilpasse seg, og ta tak i ting om noe skal skje. Men har jeg lært? Neppe. -Fått verdens herligste kjæreste. Hun bor et stykke unna, så når jeg ikke jobber neste halvår, vet jeg hvor jeg skal være. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hva har året gitt meg? - Utdannelse som sjømann (OHYES) - Flere venner - Flere pubrunder - Jobb - PC (HE_HEHE _JEG_ER_NERD) - Lov til å drikke lovlig - Sluttet med røyk - fo' real - faste treningsrutiner Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Største i år har vell vært at dama jeg har vært forelsket i over et år, har sagt at hun føler det samme for meg. GUD FOR EN DEILIG FØLELSE Fått jobb og en 3`er på mattetentamen, "æ e førnøyd" som de sier her i nordnorge. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Joda. 2007 startet med masse snø og moro på Tryvann, etterfulgt av min 20-årsdag den 29. januar (noe som gav meg lov til å gå på utesteder med 20-årsgrense og kjøpe spit på polet). Logisk nok benyttet jeg meg ofte av dette, og det ble fullt kjør flere helger på rad gjennom vinter- og vårmånedene. Jeg skal ikke avsløre for mye, men jeg ble ufrivillig venn med flere snødynger i løpet av disse fullt-kjør-helgene. I mai måtte jeg ta en pause for å lese til eksamen på Universitetet - for så å ta meg en velfortjent ferie på Kreta med kjæresten. Sommeren gikk uten problemer, og i august begynte jeg på Noroff, fikk meg leilighet i Oslo og alt. Et par mnd etter ble det slutt mellom meg og kjæresten - stor nedtur Nå har jeg tatt juleferie fra all jobbingen med skolegreiene, og har tenkt å bruke ferien til å både trene og spise masse usunn julemat. All ære til mamma, som alltid har stått for maten og lussekattene! 2007 avsluttes som det seg hør og bør: Med sprit, sjampis og gode venner. Fyrverkeriet kan jeg godt være foruten. Endret 16. desember 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 I noenlunde kronologisk rekkefølge: - Ny hjemmeadresse - Studiekompetanse - Russetid - Drøss med venner - ... Som forsvant i alle himmelens retninger for utdanningsåret 07/08, men returnerer snarest - Kjæreste - 20 studiepoeng (forhåpentligvis 30, får se når sensuren på den siste eksamenen faller) - Et anfall av klarsyn som resulterte i at jeg vet hva jeg skal studere de neste årene - En aldri så liten gullalder for en av de mer dominerende hobbyene mine (spill) - Megen livsvisdom Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Flyttet til USA Fått MANGE nye venner Sluttet med CS Brutt mange barierer Laptop Blitt mer sosial Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Min bestefar gikk bort rundt 10 tiden på kvelden...det er vel det verste som har skjedd. Ikke nok med at det har ruinert hele julen min, men jeg hadde ikke julestemning fra før av. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Min bestefar gikk bort rundt 10 tiden på kvelden...det er vel det verste som har skjedd. Ikke nok med at det har ruinert hele julen min, men jeg hadde ikke julestemning fra før av. Har sympati for deg, håper det går bra for deg og din familie. Prøv å ha en fin tid i julen, selvom det garantert blir vanskelig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tusen takk. Det har enda ikke gått opp for meg. + At jeg har ikke kjøpt gave til noen i famillien. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Penger! Helt klart, har sikkert blitt 50 - 60 000 rikere i år. Men hvor masse har jeg igjen? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Underlig å reflektere over et år som har gått så ufattelig fort, fordi det ikke har skjedd så mye. Foreldrene mine (som ikke bor sammen), har begge flyttet på nytt. Positivt: Tja, eh... nei. Ingenting spesielt Har begynt å spille keyboard/orgel igjen. Føler meg mer voksen psykisk sett, mer balansert og rolig. Negativt: Skummelt lite fiske- og overnattingsturer. Mye tid foran dataen uten resultater. Karakterene er ikke noe å skryte av. Har gått jevnt nedover siden ungdommskolen, går 2. klasse studiespesialiserende nå. Fortsatt halvsosial, dvs kun god kontakt med 5 stykker, ingen andre venner. Fortsatt ikke fått meg jobb. Endret 23. desember 2007 av garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå