Gå til innhold

2007 nærmer seg slutten - Hva har året gitt deg?

Fredrik

Anbefalte innlegg

Oppsummert;

Januar: Ikke stort. Kaldt. Snø.

Februar: Amsterdam, en av verdens kuleste byer. Litt varmere der. Ingen snø.

Mars: Begynner å planlegge sommersesongen. Varmere hjemme. Snøen smelter.

April: Dama flytter inn. Bra saker.

Mai: Reiser mye i jobb. Stavanger, Fredrikstad og andre ekstremt spennende steder.

Juni: Reiser like mye. Kristiansand, Molde, Hamar. Jobber MYE.

Juli: Fortsetter reising. Alta, Tromsø. En ukes ferie til Praha. Kul by!

August: Surnadal, Haugesund. Fyller 25. Kjøper leilighet.

September: Bergen, Trondheim. Overtar den nye leiligheten. Kjøper ny TV. Begynner å pusse opp bad.

Oktober: Fortsetter å pusse opp bad. Dyrt. Kjøper nye møbler. Flytter inn. Reiser på bilmesse i Las Vegas to dager senere.

November: Drar videre til LA. Håndverkerne (og samboer) pusser opp badet hjemme. LA en stund, møter Jay Leno på gata, ser Big Bang live i Hollywood. Drar til San Diego og en svipptur til Mexico-grensa. Drar hjem i slutten av november, for så å reise til Barcelona noen dager senere. Drittby.

Desember: Ikke stort, foreløpig. Badet snart ferdig. Drittlei.

Endret av spitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

World of Warcraft: Burning Crusade kom ut, til min store glede. Jeg sluttet før nyttår, siden jeg var lei og utbrent. Folk begynte å bli slappe, og vi sluttet å progresse i Naxxramas.

Når Burning Crusade kom ut var det full rulle igjenn, endelig litt ny spilleglede. Sammen med to gode kompiser startet vi vår egen guild, der vi fikk rasket med oss en god del gode spillere fra pre-tbc guilden :) Siden ingen av oss hadde spesielt peiling på internettsider, og de mente jeg hadde mest mulighet til å gjøre en ok jobb skulle jeg lage en internett side. Dette førte til en Startside oppbygd med HTML og CSS, et phpBB forum, eqdkp side og phpRaid. Lærte utrolig mye av dette, samtidig som jeg lærte meg mye nytt i Photoshop. Så wow har vertfall gjort meg noe godt;)

Når sommerferien kom sluttet jeg wow for godt, jeg hadde ikke lyst å bruke ferien på et spill jeg egentlig ikke likte så godt lenger. Samtidig som det på lengre sikt kunne være greit uten WoW 3. året på videregående skole. Det gikk kjempeflott, bortsett fra det faktum at jeg sliter med å finne spill å spille nå.. Synes alle singelplayer spill blir for kjedelig, for det mangler Teamspeak og chat delen av spill jeg har likt så godt de siste årene :p

I sommer jobbet jeg på en Coop butikk, og tjente meg litt penger til fyll og morro! Å jobbe i butikk har derimot sine negative sider.. "Vent litt, tror jeg har det i smått" sier den gamle damen med et halvlurt smil rundt munnen. Men penger må man jo ha.

Jeg var på ferie i Hellas med min kjære, noe som var en utrolig hyggelig og koselig tur.

Det som ikke var så hyggelig var at jeg hadde kyssesyka i år, måtte stå over drikking og fotball i flere måneder. Det var noe dritt! Jeg kjenner fortsatt deler av den, og har perioder der jeg er veldig slapp. Blir også lettere syk enn før, pga nedsatt immunforsvar. Menmen, sånt skjer!

Når høsten kom var det klart for siste året som skoleelev, hurra :p Jeg har bare 25 timer i uka siden jeg tok noen ekstra timer i fjor, så jeg kombinerer det med å jobbe litt på butikken, så jeg har lommepenger.

Ellers har vi styrt en del med russebil, jeg og mine nærmeste kompiser. Det tror jeg blir utrolig kult!

Har egentlig ikke skjedd noe spesielt i år, regner med neste år blir litt mer spennende med russetid, vitnemål og muligens militæret fra høsten.

Lenke til kommentar

Sluttet i verste jobben i februar.

Ny jobb i Mars som vikar.

Ny kjæreste i mai.

Dumpet av kjærsten i juli som vil ha meg tilbake 2 dager senere.

Ayia Napa med gutta i 2 uker i sommer, utrolig fett.

Startet på HiO Dataingeniør.

I oktober droppet ut av studiet da jeg fant ut at det ikke var noe for meg.

Holdt på med eksen til sept da jeg ble dumpet igjen.

Opplevd det å ha skikkelig kjærlighetssorg og å være forelsket.

Ny jente (ikke kjæreste enda, bare holder på :p ) i okt.

Fast ansettelse 100% i jobben i desember.

Innflyttelse i leilighet sammen med en venn i desember forhåpentligvis hvis leilighet blir klar snart

Endret av Simen_1987
Lenke til kommentar

Januar:

9 Januar hadde jeg bursdag, ellers var det ikke noe mer spennede som skjedde der.

Februar

Skjedde vel utrolig lite den måneden.

20 februar ble jeg medlem her :D

Mars

Kommer ikke på noenting som skjedde da heller, hvis ikke den første gta 4 trailern kom?

April

Skjedde ikke så mye her heller

Mai

Nå begynner det å skje ting.

13 mai konfirmasjon, får masse fine ting, bla en tur til Madrid med Real Madrid kamp billeter.

14-17 mai- kjøpte min vakre Playstation 3 en av disse dagene

17 mai, er jo 17 mai :p

Juni

15 setter jeg meg på flyet til madrid

16 Går på tour Bernabeu og får sett Estadio Santiago Bernabeu for første gang med egne øyne. Handler 21/2 store bæreposer med Real Madrid ting.

17 Drar på kampen, ser at Real Madrid vinner over Mallorca 3-1 og vinner da seriegull.

18 Drar hjem til kjære Norge.

19 mobber Barca fans på skolen min, og viser alle videoen jeg har på mobilen av at Reyes skorer 3-1 målet :p

22 Sommerferie!

Dette sjer i sommer ferien:

Står på ski i Stryn

Drar til tyskland med Color line Fantasy

hytta

spiller ps3 som en gal :p

Juli

ikkeno spess skjer bare vanlige sommerferie ting

August

Får vite sjokkmeldingen at GTA IV har blitt utsatt :O

Skolestart :(

September:

12, Drar til polen med klassen

Oktober

Bytter fotball klubb fra Skeid til Kjelsås, å fordi som ikke er fra grefsen så blir det nesten som å bytte fra LSK til Vif o.l :p

Får vite at vi skal til Barcelona på treningsleir

November

Kjøper noen spill, og blir blakk

Lager meg US PSN konto :p

Får vita at jeg skal få berbar pc til jul :D

Desember:

ikke stort har skjedd enda, bortsett fra at matetentamen blir flyttet til februar.

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar

Året startet med at jeg hadde fått Guitar Hero til jul året før, noe som innledet en ny æra i livet mitt. Plutselig bestod skoledagen mer og mer av å høre på Woman av Wolfother mens jeg hoppet opp og ned og spilte luftgitar. De som så på meg som litt rar fra før av, fikk bekreftet meningen sin. Likevel har jeg dette året blitt enda mer sosial, og skaffet meg flere venner, og tilbringer mindre tid foran PCen, og mer tid sammen med levende mennesker IRL. Noen husker kanskje worklogen min fra bloggen, der jeg la ut hele privatlivet mitt om hvordan jeg prøvde å bli kulere. Det førte til at jeg ble forelsket, and I crashed and burned. Jeg har hatt tidenes ferie, New York må være den kuleste byen noensinne.

Alt i alt et herlig år, men mye kunne vært bedre. Og det blir det i 2008.

Lenke til kommentar

*Fikk meg studiekompetanse, noe som antakeligvis er et av mine smarteste valg på en god stund.

*Flyttet hjemmefra, antakeligvis mitt nest smarteste valg.

*Begynte på universitet som student, med alt det innebærer. Kos.

*Var i Frankrike i forbindelse med kunst og arkitekturfag på skolen, var en helt kurant opplevelse.

*Var på ferie i store deler av Balkan, det var en flott ferie!

*Fikk vite at jeg skal bli onkel for andre gang. :)

*Har blitt kjent med en mengde nye mennesker, noe som alltid er givende.

*Har forbedret engelsken min med å snakke engelsk stort sett 24 timer i døgnet. (Har allikevel langt igjen..)

*Har begynt å trene aktivt, og kommer til å fortsette med det.

*Fortsatt ingen dame, kanskje jeg skal tvinge meg til å bli bifil slik at jeg har mer å velge i?

*Mange materielle goder, men vektlegger ikke disse så mye.

*Har hatt min andel med motgang og problemer også, men det er en del av å være menneske. Alt i alt er jeg fornøyd med 2007, men jeg forventer nesten at 2008 blir enda bedre.

Edit: Rettet opp i et par grove skrivefeil.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

- Ble medlem av diskusjon

- Sluttet med WoW etter 3 år ( :woot: )

- Begynt med fotografi :love:

- Funnet ut hvor jeg skal gå videre med skole osv (ENDELIG)

- Fått kick for å spille Biljard

- Roa meg ned i klasserommet, ikke lengre den mest høylytte :p

Lenke til kommentar

Januar: Nyttår, og det er egentlig alt.

Februar: Drittmåned, brekker armen på ski.

Mars: Drittmåned, armen er fremdeles brukket.

April: Får dreisen på gitarspillinga igjen etter at armen er bra.

Mai: 17. mai som ble tilbrakt hjemme, og jeg blir introdusert til Guitar Hero.

Juni: Ferdig med ungdomsskolen, trist å ta farvel med klassen. Oh, lawd, Ozzy-konserten, selvfølgelig!

Juli: Tilbringer store deler av måneden i Sveits.

August: Begynner på videregående.

September: Særdeles lite, lære den nye klassen å kjenne, i guess.

Oktober: Fyller 16, har fremdeles til gode å benytte meg av godene. Badet pusses opp.

November: Ny data. Greier 50 push-ups for første gang (som har ingen som helst sammenheng med forrige hendelse)

Desember: Tur til New Zealand den 20. Det blir årets høydepunkt!

Husker nesten ingenting av det som skjedde i år, du verden...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Året begynte bra med at jeg ble forlovet 15. januar. Deretter var det mye drit og angst. Har fått to nye katter, en tøff hund, og samboer har kjøpt hus til meg. Jeg har gått på sosial, kurs, trygd og nå har jeg jobb :D Ikke ansatt enda, men det kommer nok :p Jeg har blitt tvangsavruset på so, og det førte med seg et liv utenom diskusjon.no

Nå håper jeg bare på og få kjøkken før jul og at jeg snart blir gift :)

EDIT: legger til at jeg har kjøpt meg to biler

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Det har vært et rimelig fint år. Mye stress og press med tanke på skolen, men bortsett fra det så har ting vært supre!

• Fått meg kjæreste!
  • Slutta med WoW.
  • Vært på et par knallbra konserter.
  • Fått meg deltidsjobb.
  • Bare tre semestre igjen av bacheloren nå.
  • Flytta inn i ny hybel med to gode kompiser.
  • Vært i Hellas.

Lenke til kommentar
Jeg har fått dame.

Medlem på forumet. (Kanskje det mest givende i år.)

Fått mere utvidt musikksmak, nye band ol.

Tur til Nederland, veldig kos. Var i Brüssel og slikt.

Nytt annlegg.

Masse The Simpsons sesonger. (1,2,3,7,9. Har sett de jeg ikke har, derfor jeg ikke har kjøpt de.)

Ny TV og DVD spiller.

Engelsk tentamen som gikk konge!

Og stort sett helt ok karakterer på prøver og slikt. 5- på en KRL høring om årstider og slikt. Easycake.

"Sluttet" med WoW etter 2-3 måneders spilling, noe som utgjorde at jeg fikk dame og ble mere sosial. Gud jeg er glad for det. :D

Det jeg kommer på nå.

Så vidt jeg vet så er Brüssel hovedstaden i Belgia.

Lenke til kommentar

+Moped og lappen. (Gikk med en del bensins da gitt)

+Metallica konsert! (Det var rett og slett en livsopplevelse, var helt sinsykt!)

+Begynt på videregående skole. (Fått noen nye venner.)

+Begynt å spille gitar mer enn noen gang før. (Spiller flere timer dagelig uten at det blir kjedelig.)

+Begynt å nytt band. (Vi begynner faktisk å få litt teken på det.)

-Ikke noe dame

-Blitt lite trening

-Lagt på meg noen kilo

-Enda ikke klart å slutte å snuse

(Føler kanskje at de punktene har noe med værandre å gjøre)

Kort fortalt, er nok noe mer også, men var det jeg husker nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...