RBW Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 da var svaret avgitt Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Lette spørsmål, veldig fin premie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Brukte litt tid på å finne ut antall knapper da, men ikke noe problem sånn egentlig Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ganske lette spørsmål. Imponerende høyt nivå på premiene her. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 det burde komme ut en statistikk hvor antall personer som prøvde og antall personer som hadde rett og slikt dagen etter Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Knappene var det jo umulig å finne ut av.. Måtte ta en sjangs.. xD Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så faktisk på omtale av denne i går! Håper jeg vinner for en gangs skyld. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) ... Og det er jo så flott at vi forteller slikt før konkurransen er ferdig, du kan jo likså greit bare gi folk svarene Enig der. Tar jo bort hele gleden med å lete bittelitt. Når det er nevnt. Det er jo lenke til D-Link i artikkelen. hint hint. :!: Premien er jo sponset av dem. Jeg synes slik markedsføring er ganske genial. "lure folk til å lese litt om produktene deres i samme slengen..." Her får en også en ørliten mulighet til å få noe igjen for strevet med å lete litt. Kanskje en til og med finner noen stilige produkter der (som en bonus). (... i ZeroZ quote tar bort originalinnlegg, bruk hurtigknappen for å hoppe tilbake om nødv.) Endret 6. desember 2007 av G Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nokre innlegg med avslørande innhald er fjerna. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Luke 7 drøyer grr hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Luke 7 drøyer grr hehe ja det er litt irriterende. Klarer ikke legge meg før jeg har tatt den liksom Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Netshop har GTX til 3295,- på dagens luke. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva er det som tar så lang tid? Oo.. Må svare nå, før jeg går å legger meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå