Oldie Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 http://www.dagbladet.no/dinside/2003/02/07/360936.html Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Personene som blir oppdaget med ulovlige filmer på harddisken Skulle likt å sett hvordan de ser forskjellen på lovlige og ulovlige filmer gjennom en fildelingstjeneste! Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Så det som før var et fristed (internett) nå blir overvåka av fascister? Kanskje vi bare burde avskaffe internett? :o En annen ting, jeg har lagt merke til at de som har mest penger er alltid de som syter mest. Men, jeg er IKKE for piratkopiering... jeg er bare i mot overvåking... jeg blir paranoid av sånt... Og om NOEN går inn på MIN private harddisk for å finne noe som helst, burde de bli bekymret for at jeg begynner å snoke i nattbords-skuffen deres! Lenke til kommentar
LekebiL Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 De tar jo ingen store grupper på den måten der. Dummeste. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Foreningen kommer til å overvåke rene nettsider som distribuerer filmer. Nå tror jeg faktisk jeg aldri har brukt google eller andre søkemotorer til å lete etter filmer men så og si all distribusjon av warez skjer jo over P2P eller ftp, ikke sant? Blir jo for dumt å sitte og søke etter nettsteder da! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skulle likt å sett hvordan de ser forskjellen på lovlige og ulovlige filmer gjennom en fildelingstjeneste! Det er ikke noe problem, de leter etter filer med filnavn av typen "James.Bond.Die.Another.Day.ILLEGALCOPY.avi" Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skulle likt å sett hvordan de ser forskjellen på lovlige og ulovlige filmer gjennom en fildelingstjeneste! Det er ikke noe problem, de leter etter filer med filnavn av typen "James.Bond.Die.Another.Day.ILLEGALCOPY.avi" hehe ja eller Ulovlig.Distrubisjon.Av(i).Film.Som.Ikke.Har.Kommet.Ut.På.Kino Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Det er ikke noe problem, de leter etter filer med filnavn av typen "James.Bond.Die.Another.Day.ILLEGALCOPY.avi" Da får vi rename alle filmene våre da... filmnavn.LEGAL-BACKUP.avi Så kan de ikke gjøre oss noe Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Selv om filmen du har er en lovlig backup av din egen DVD har du ikke lov å dele den ut via fildeling programmer, da blir den lovlige backupen ulovlig. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 heh, hvis noen går inn og snoker på hdd'en min eller noe for og finne (alle de ulovlige filmene jeg har ;P ) så tar jeg det som hacking og melder dem til purken selv for jeg gir ikke hvem som hels lov til det......... Kan de ikke bare innse det, de kommer aldri til og vinne over fildelings tjenestene osv, iallefall ikke så lenge vi lever........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå