Sveini89 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 har en acer aspire 7720g med Nvidia GeForce 8600 Gt Turbo cache.... problemet er at når jeg kobler pc,en til tv,en blir bildet på tv,en svart hvitt! hadde dette problemet på den stasjonere pc,en men da fiksa jeg det men her får jeg det ikke til og synst dette er litt frusterende!! er det noen som vet hva jeg skal gjøre? har sjekka nesten alt! PC-en er 2 dager gammel! bruker en overgang fra s-video kabel til vanlig eehm... en annen kabel som jeg vet funker for det gjorde det på den stasjonere! takk vist noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 du må stille inn rett signal inn på tven. du bruker antagelig kompasitt inngangen ( mini-jak plugg som har gul farge ) på tv der kan bildet bli svart hvit hvis signalet ikke er stil rett hvilket tv har du ? Lenke til kommentar
Sveini89 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 en ikke så veldig gammel phillips tv:P ikke flatsjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå