.sere Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Tross at det er leksehjelp, tror jeg den passer bedre inn her. Hvilke av følgende skal være med i likviditetsbudsjettet? Varekostnad, rentekostnad, privatuttak, bilkostnader, innbetalinger fra kunder, lønnskostnad, betalt renter og avdrag på lån, pengebeholdning, husleie, andre driftskostnader, utbetaling til vareleverandrøene, betalt månedsregning fra Esso, salgsinntekter og utbetalinger til andre driftsutgifter. Lenke til kommentar
PENGERiLOMMA Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Et likviditetsbudsjett skal bare ha med innbetalinger og utbetalinger (når du mottar penger og når du betaler), sånn at du kan følge med på hvor mye penger du til enhver tid har tilrådighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå