kapitalisten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Det er slettes ikke førstegang ICA jukser med kjøttet(1) (2). Endret 7. desember 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Umoralske? Uhygieniske heter det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Umoralske?Uhygieniske heter det. Ja, de kan også være uhygieniske, men når de merker utenlandsk kjøtt som norsk så har det ingenting med hygiene å gjøre. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Kjøp Gilde kjøtt så er man kvitt problemet. Er man heldig får man kanskje litt E-coli i tillegg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Gilde har hatt mange saker med feilmerking. De har utelatt tilsetningsstoffer som mange er allergiske mot og de har merket opptint kjøtt som ferskt. Prior merker systematisk kylling de har kjøpt fra utlandet som "Godt Norsk". Endret 9. desember 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg må jo gå på ICA, de er de eneste som har Guinness! (MEGA er alltid utsolgt.) Jævla coop ... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det har skjedd at kyllingfilét jeg har kjøpt på Rema har vært ødelagt (misfarget, dårlig lukt) før den var gått ut på dato, så jeg tviler ikke på at det er en del juks på dette området. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg må jo gå på ICA, de er de eneste som har Guinness! (MEGA er alltid utsolgt.) Jævla coop ... Er du sikker på at de selger ekte Guinness og ikke en billig kopi fra Kina? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 "I Sverige er hver enkelt kjøpmann et selvstendig selskap, mens vi i Norge kan gjennomføre kontroller og oppfølginger på en annen måte, sier Hagen." Tja. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gilde har hatt mange saker med feilmerking. De har utelatt tilsetningsstoffer som mange er allergiske mot og de har merket opptint kjøtt som ferskt. Prior merker systematisk kylling de har kjøpt fra utlandet som "Godt Norsk". Godt norsk er oppskrytt... Gilde har fabrikker i Tyskland, se de selv når jeg kjørte il Nürnberg... Så en fabrikk med stor Gilde logo... Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg må jo gå på ICA, de er de eneste som har Guinness! (MEGA er alltid utsolgt.) Jævla coop ... Er du sikker på at de selger ekte Guinness og ikke en billig kopi fra Kina? Heheh. Det er sort ihvertfall, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
reverto Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg er ikke spesielt imponert over rutinene til ICA Norge. Etter at jeg jobbet litt i en av de for en del år siden - jobbet i bunnpris en del år før det igjen, da jeg gikk på videregående - virket det på meg som om de måtte improvisere langt mer enn hva jeg var vant til fra andre kjeder. Dette da spesielt angående returavtaler med leverandører. De hadde ingen! Klart da blir de en del svin på skogen, og noen her til lands kan også falle for fristelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå