bchristian Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skulle fyre opp maskinen med Radeon 9700 for første gang, og da gir biosen fra seg biiip-bipbip, hvilket betyr at noe er galt med skjermkortet. Noen forslag på hva som kan være galt? Har jeg for svak PSU (300W)? Har kun en XP2100, en harddisk og en CD-brenner i tillegg til det. Please, er lei av det råtne Matrox G400-kortet mitt! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hadde hjulpet og vite hvilket hk med mer du har Lenke til kommentar
bchristian Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Aopen AK77-333 AMD Athlon XP2100+ (Palomino) m/EKL-kjøler (opp til XP3000+) Sapphire Radeon 9700 128MB Seagate Barracuda V 120GB Sony 12x cd-brenner Pinnacle Studio Deluxe 2x 80mm Papst vifter PCMCIA-PCI-adapter Lenke til kommentar
bebbetufs Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har du prøvd å ta ut kortet og sette det inn igjen? AGP porten kan være ganske sensitiv på enkelte hovedkort. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dette har jeg også opplevd. Løsning: Grafikkortet fikk ikke skikkelig kontakt i AGP porten. Måtte bøye skruefeste til kortet litt opp, slik at kortet kom litt dypere i AGP porten. Sjekk dette først. Lykke til. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Visst det er mulig kan du jo teste kortet på andre nyere maskiner... Sikkert noen kamerater som vil prøve en 9700 Pro! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skulle fyre opp maskinen med Radeon 9700 for første gang, og da gir biosen fra seg biiip-bipbip, hvilket betyr at noe er galt med skjermkortet. Noen forslag på hva som kan være galt? Har jeg for svak PSU (300W)? Har kun en XP2100, en harddisk og en CD-brenner i tillegg til det. Please, er lei av det råtne Matrox G400-kortet mitt! Har du husket å koble til den eksterne strømforsyningen til skjermkortet ? Lenke til kommentar
bchristian Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 Wohoo! Oppe og kjører! Måtte hive ut Pinnacle-kortet; det fikk visstnok maskinen til å henge seg, til og med i bios! :o Tror nok jeg har for svak PSU... Nå er det bare å installere CFS3 og se hvordan det kjører! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå