Defus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg sjekket å det var rett som Legatia sa Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mystisch... ingen 12-tommere som koster 598,- lenger? Lenke til kommentar
Legatia Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mystisch... ingen 12-tommere som koster 598,- lenger? Prisene er nok blitt skrudd opp gitt. Hørt snakk om dette i andre tråder også. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette er kun noe jeg hørte fra en som selger RE og UsAmps. Men www.morel.no har solgt disse elementene så billig, at folk fra europa har bestilt i fra han istede for å bestille i fra butikker i sine land. Slikt liker jo selvfølgelig ikke merkene, og han har måttet skru opp prisene. Men som sagt det er noe jeg har hørt, og bør taes med en klype salt til han kommer med en forklaring. Synd i grunnen, prisene hans på subbene var til å leve med... Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 prisene som var før var introduksjonstilbud, som varte et år, nå er prisene økt til normal pris Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Aha, det forklarer jo saken. Hm, da må man kanskje tenke ut noen nye forslag. dynaBel dB-12? 1495,- for fire stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå