ecko Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) hvordan kan jeg trene disse? muslene over der begynner å få litt stor form og det ser så rart ut når de på bildet er små. jeg har manualer.muskler.bmp hvelvette, sorry for at dere må laste ned for å se, men håper på hjelp. Endret 5. desember 2007 av ecko Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Handgrips Skal jo også gå å trene med manualer ja! Skal se om jeg finner fint eksempel Finner ikke :/ skal være fine guider på iform.no ihvertfall Endret 5. desember 2007 av MongoMan Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ser noen legge armene over knæra med manualen uten for og vippe håndleddene opp og ned (neglende peke oppover) Normalt får man større muskler der av å trene med vekter dvs rett å slett når man holder i vektene på andre øvelser. Økte selv størrelsen med å finne noen startkabler og klemme på disse, men det blir ingen progresjon med mindre man har flere typer eller egene gym klyper. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Forearm Curl her er flere øvelser for underarmene: http://www.coopersguns.com/videos/exercise...orearm-flexors/ for ekstra greppstyrke er det ordentlige grippers som er billigst og best tilgjengelig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=gripper Endret 14. desember 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
ecko Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 skal jeg sitte med armene slik på bena og kun bevege håndleddene? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 skal jeg sitte med armene slik på bena og kun bevege håndleddene? ja, vippe håndleddet opp og ned. viktig: begynn med lav vekt og gjennomfør rolig de første gangene. kan "vrikkle" litt i knoklene første gangene du gjør dette. kan være litt ubehagelig men det går over etter hvert Lenke til kommentar
EvilDick Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne linken er fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå