Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Pft, jeg er med, jeg. Men å reagere fordi din avatar ikke er der og si at du blir ekskludert "som vanlig". Nesten like ille som Fancypants, jo. (Moonshield -_-) Derfor gb2 dark emo corner plz. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Pft, jeg er med, jeg. Men å reagere fordi din avatar ikke er der og si at du blir ekskludert "som vanlig". Nesten like ille som Fancypants, jo. (Moonshield -_-)Derfor gb2 dark emo corner plz. Aha, så derfor emo corner ^^ Vel, jeg må få lov til å grine av og til Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er lov å være følsom. *pat pat* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg finner ikke min avatarKun 3600 av totalt 8727 avatarer ble brukt i mosaikken. Det er derfor en sjanse for at din avatar ikke kom med i bildet. Dersom du har skiftet nylig er sjansene store for at din tidligere avatarer er kommet med og ikke den nye. Dersom avataren ikke er lagret på forumets servere har den ikke blitt lastet ned av meg, og den vil da (dessverre) ikke bli å finne i en bildemosaik slik som denne. (Med mindre noen har en ide om hvordan jeg kan laste ned samtlige avatarer som ikke er lagret på forumets servere? Nydelig arbeid. Godt jobbet. Du er min helt. Hyggelig at folk fant dette givende. Det gleder meg at arbeidet var vellykket. Som jeg har sagt før, utrolig bra. Men du vil ikke lage flere bilder da? Nå når du først har alle avatarene. Du kunne jo lagd flere hvis det hadde gått da Det er fullt mulig å lage flere. Faktisk har jeg flere liggende, det ble jo mye eksperimentering før jeg fikk alt til å klaffe. Hvis det er ønskelig kan jeg poste et nytt bilde hver søndag i advent? (Poster da eventuelt et bilde i dag for søndagen som var i går.) Hvilket program ble brukt til å arrangere mossaiken? Programmet jeg brukte heter AndreaMosaic og kan lastes ned gratis. Har du spørsmål om programmet er det bare å spørre da jeg har fått litt teken på det i det siste. Det skal derimot være ganske selvforklarende og du finner linker og guider på siden jeg linket til over. Se der ja, svært bra resultat! Jo enklere motiv jo tydeligere blir den ferdige varianten. Selv valgte jeg et litt mer detaljert julemotiv da jeg ønsket å skape julestemning. Jeg ser derimot ingen kjente avatarer, så det må vel være lov å spørre hvor du fikk det fra? Og som en liten notis; Hvis noen har litt serverplass til rådighet (150mb) kan jeg gjerne laste opp både avatarene og url-listene slik at andre kan eksperimentere med dette. Edit: Skrivefeil. Endret 10. desember 2007 av fargoth Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du kunne jo lagd flere hvis det hadde gått da Det er fullt mulig å lage flere. Faktisk har jeg flere liggende, det ble jo mye eksperimentering før jeg fikk alt til å klaffe. Hvis det er ønskelig kan jeg poste et nytt bilde hver søndag i advent? (Poster da eventuelt et bilde i dag for søndagen som var i går.) Hva med hver søndag, uansett om det er advent, eller ikke? For det var rett og slett inspirerende Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Som jeg har sagt før, utrolig bra. Men du vil ikke lage flere bilder da? Nå når du først har alle avatarene. Du kunne jo lagd flere hvis det hadde gått da Det er fullt mulig å lage flere. Faktisk har jeg flere liggende, det ble jo mye eksperimentering før jeg fikk alt til å klaffe. Hvis det er ønskelig kan jeg poste et nytt bilde hver søndag i advent? (Poster da eventuelt et bilde i dag for søndagen som var i går.) Om du hadde giddet å tatt deg bryet med det så har jo det vert flott. Tror det er flere her også som hadde satt pris på det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Se der ja, svært bra resultat! Jo enklere motiv jo tydeligere blir den ferdige varianten. Selv valgte jeg et litt mer detaljert julemotiv da jeg ønsket å skape julestemning. Jeg ser derimot ingen kjente avatarer, så det må vel være lov å spørre hvor du fikk det fra? Dette bildet hentet jeg fra Underground-Gamer, en torrentside for alt av gamle retrospill. Glemte å skrive at det ikke var jeg som hadde laget den, men den var utrolig stilig. Her er Mario, fra samme personen som laga Sonic: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ...Det der er Luigi, ikke Mario. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 ...Det der er Luigi, ikke Mario. Ser ut som en Mario med grønne bukser eller en kort og kraftig Luigi. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 ...Det der er Luigi, ikke Mario. Ser ut som en Mario med grønne bukser eller en kort og kraftig Luigi. Det jeg tenkte også, Mario med Luigi's klær. Men whatever. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er med i nye bildet også jeg vet! 32 ned og 30 til høyre ^_^ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan du lage en goatse-verisjon i tilleg? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg lett gjennom begge bildene, men finner ikke min. Noen som tilfeldigvis har lyst til å lete for meg? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kan du lage en goatse-verisjon i tilleg? Ja, for ingenting sier "God Jul" som en kar med 20 cm rasshøl ^_^ Men bra bilder fargoth! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fant min avatar i begge bildene i førsteposten! Yay! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Fant min i det andre bildet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skuffet.. Jeg var ikke med Nydelig stykke arbeid uansett! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Var ikke med i det andre bildet heller, men et nydelig arbeid ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå