Revolution Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) 1:Fant min! YoHO 18 opp nedenifra og mest mot høyre(1 bilde utifra kanten på høyre siden) SINNSYKT bra arbeid fargoth! Edit: Vis Eplefe ikke fant sin er det rart, jeg fant den : Helt nederst i midten omtrent. Endret 8. desember 2007 av Revolution Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Utrolig tøft. Jeg får bare fortsette å lete etter min. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Som jeg har sagt før, utrolig bra. Men du vil ikke lage flere bilder da? Nå når du først har alle avatarene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvilket program ble brukt til å arrangere mossaiken? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Til tross for at jeg ikke kan se min egen avatar her, så sliter jeg med å finne ord for hvor kult jeg syns bildet var. Du snakker om kreativt påfunn. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Snakker ikke om avataren din, men traumene som enda sitter hos deg. Her er linja: ------------------------------ Her er det slutt på denne tåpelige diskusjonen. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Grådig tøft, godt gjort! Fant min gamle, trur den var på bilvinduet: ) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Genialt! Denne var utrolig flott! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Brukte du et type program får å lage bildet? du kunne jo lagd flere hvis det hadde gått da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) (klikkbart) edit: Bildet er 3965x6525 piksler stort. Endret 9. desember 2007 av razh0r Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Satan stilig! ÅÅÅ nå våknet jeg litt i nattedysen.. Mektig.. Må lete etter kjente avatarer! Love you.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Utrolig bra ja Men de grønne avatarene ødelagte jo alt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må lete etter kjente avatarer! Jeg ser (nesten) ingen kjente. De må være fra et annet forum. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) skal skaffe meg en avatar ikveld da jeg har jo xD skal skaffe meg juleavatar da! =) Endret 9. desember 2007 av svenningen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Må lete etter kjente avatarer! Jeg ser (nesten) ingen kjente. De må være fra et annet forum. Kan se ut som om de er fra et typisk tegneserie/anime-forum. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hmm, den siste der må jeg nok lete litt lenger, kan ikke si at jeg fant noen kjente fra forumet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror det er fra et annet forum. Ser ikke så mange kjente jeg heller. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er nok fra et annet forum ja. Ellers hadde man sett langt flere kjente avatarer. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Jeg er der? OoFikk ikke det med meg, jeg. Får ta en kikk i morgen når jeg er mer våken, jeg Jeg ble som vanlig ekskludert. gb2 dark emo corner, plz. Ble du lei deg? Grin en annen plass Endret 9. desember 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg er der? OoFikk ikke det med meg, jeg. Får ta en kikk i morgen når jeg er mer våken, jeg Jeg ble som vanlig ekskludert. gb2 dark emo corner, plz. Ble du lei deg? Grin en annen plass Julestemning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå