Stonemeister Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Føler virkelig med deg, her har dataen til Fargoth brukt 45 minutter på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? Fixed Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Steike for et tøft bilde! Jeg får fortsette å lete etter min. Noen som har sett en liten valp med nisselue på? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som ser min? Hadde hvert så kult å sett hvor den var! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.- Føler virkelig med deg, her har Fargoth brukt 4 måneder på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? Hva var poinet med den posten? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som har funnet min enda eller? Fant en som likner på din 46 nedover og 26 bortover( hvis jeg telte riktig ) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.- Føler virkelig med deg, her har Fargoth brukt 4 måneder på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? Hva var poinet med den posten? Jeg - tror - at han sikter til at du har skrevet gjentatte ganger at du ikke finner din avatar, og av den grunn mener hele bildet er ubrukelig. Er ihvertfall litt det inntrykket jeg sitter med, men villhoppe skal få svare selv. Kan også selvsagt tenkes at jeg tolker innleggene dine helt feil Moonshield, er det tilfelle for du bare ignorere denne posten. Endret 7. desember 2007 av The Stig Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er jo nesten morsom. Bildet er genialt, bare skuffende at forumets beste avatar ikke er der. *host* Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Du er jo nesten morsom. Bildet er genialt, bare skuffende at forumets beste avatar ikke er der. *host* Skulle bare mangle at du holdt kjeft da, men greit. Det er flere lignende avatarer der, så hvis det ikke er godt nok for deg, så er det fint ditt problem. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Steike, var bra laget Noen som har funnet min eller? Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.- Føler virkelig med deg, her har Fargoth brukt 4 måneder på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? Hva var poinet med den posten? Jeg - tror - at han sikter til at du har skrevet gjentatte ganger at du ikke finner din avatar, og av den grunn mener hele bildet er ubrukelig. Er ihvertfall litt det inntrykket jeg sitter med, men villhoppe skal få svare selv. Kan også selvsagt tenkes at jeg tolker innleggene dine helt feil Moonshield, er det tilfelle for du bare ignorere denne posten. Poenget er akkurat som du tenker, The Stig......Fargoth har henta ut ca. 40 % av alle avatarene som er registrert. Han/hun har sikker brukt mye energi på det. Resultatet var rett og slett megaimponerende. Og - så skal et stakkarslig vesen henge seg opp i at akkurat hans patetiske avatar ikke var synlig..... how low can you go? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er rett og slett sinsykt inponert! Fant min tilogmed, etter å ha leita over hele bilde fra venstre, var den nesten helt nederst på høyre sida.. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Sinnsykt kult, bra jobba fargoth! Min avatar er på hælen til nissens sko. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror ikke min er med.. fant den ikke i alle fall. Men det gjør ikke no, er utrolig imponert over dette bildet.. *speechless* Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hehe, tror ikke min er med heller Men tror det er noe med bakgrunnen å gjøre. Hva slags farger det må være Utrolig bra gjort ihvertfall! Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Yes! Jeg fant meg selv. 14 ned, og 31 til høyre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.- Ingen bryr seg om den jævla pedobearen din, utakknemlige satan. Bildet er sinnsykt bra lagd, creds til Fargoth Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Pedobear er likt av alle, utenom de som er blitt tatt av en pedo... Som dessverre er ditt tilfelle, Håks. I'll cry with you. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Den var ikke morsom engang... Bare dårlig. Jeg bryr meg fint lite om hva du synes om min avatar, folk husker den igjen, og jeg synes det er viktig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Snakker ikke om avataren din, men traumene som enda sitter hos deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 (endret) Utrolig artig bilde . Selv om jeg ikke fant min da *se stygt på* Fant robocoop sin da, og mange andre jeg kjenner igjen. Yey! (Rart ingen poster den i tråden om når du har hengt for lenge på diskusjon.no ang. hvor mange en kjenner igjen ) Endret 8. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå