Gå til innhold

Forumets første offisielle avatarsamling for frembringelse av juleglede og håp! (Advarsel: Enorme bilder!)

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.-

Føler virkelig med deg, her har Fargoth brukt 4 måneder på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? :sick:

Hva var poinet med den posten?

Jeg - tror - at han sikter til at du har skrevet gjentatte ganger at du ikke finner din avatar, og av den grunn mener hele bildet er ubrukelig. Er ihvertfall litt det inntrykket jeg sitter med, men villhoppe skal få svare selv. Kan også selvsagt tenkes at jeg tolker innleggene dine helt feil Moonshield, er det tilfelle for du bare ignorere denne posten.

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Er kanskje pedobear, men ikke min pedobear. -.-

Føler virkelig med deg, her har Fargoth brukt 4 måneder på å lage bildet, og så finner du ikke din avatar? :sick:

Hva var poinet med den posten?

Jeg - tror - at han sikter til at du har skrevet gjentatte ganger at du ikke finner din avatar, og av den grunn mener hele bildet er ubrukelig. Er ihvertfall litt det inntrykket jeg sitter med, men villhoppe skal få svare selv. Kan også selvsagt tenkes at jeg tolker innleggene dine helt feil Moonshield, er det tilfelle for du bare ignorere denne posten.

Poenget er akkurat som du tenker, The Stig......Fargoth har henta ut ca. 40 % av alle avatarene som er registrert. Han/hun har sikker brukt mye energi på det. Resultatet var rett og slett megaimponerende. Og - så skal et stakkarslig vesen henge seg opp i at akkurat hans patetiske avatar ikke var synlig..... how low can you go?

Lenke til kommentar

Utrolig artig bilde :) . Selv om jeg ikke fant min da *se stygt på*:(

Fant robocoop sin da, og mange andre jeg kjenner igjen. Yey!

(Rart ingen poster den i tråden om når du har hengt for lenge på diskusjon.no ang. hvor mange en kjenner igjen :) )

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...