Melisma Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Men Eplefe, du er der du! Så din istad Bare lete godt så finner du den.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er ikke så glad i jula, men dette synes jeg var hyggelig. - stolt deleier av nissens rompe - Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg ble som vanlig ekskludert. Endret 6. desember 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 JEG FANT MEG! Eller avateren min da... Tok lang tid men jeg fant meg til slutt. Nå kan jeg synge som Finn Kalvik: "Jeg har finni meg sjæl" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg er der? Oo Fikk ikke det med meg, jeg. Får ta en kikk i morgen når jeg er mer våken, jeg Jeg ble som vanlig ekskludert. gb2 dark emo corner, plz. Endret 6. desember 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Fant ikke min heller, men dæven. Finfint arbeid Fargoth. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg er der? OoFikk ikke det med meg, jeg. Får ta en kikk i morgen når jeg er mer våken, jeg Nest nederste linje, til høyre for midten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg fant min! 54 ned, og 8 bort fra høyre. Bra jobba Fargoth Endret 6. desember 2007 av Håks Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 finner ikke min jeg heller den er sikkert der ett sted men... bra laget Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg er 38 opp og 10 til høyre! w00t! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Tenk at jeg med forumets kuleste avatar, pedobear ikke er der. Med mindre han tok ny-avataren da. o.O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er faktisk minst en pedobear der. Om det er din er ikke så nøye. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Woah, så for en fantatisk jobb du har gjort! *respekt* Men finner ikke mitt.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er faktisk minst en pedobear der. Om det er din er ikke så nøye. Ja så den, men jeg vil ha min. Den som liksom...kommer ut av forumet. =< Big cred til Newt32 btw. Og, fantastisk bilde, noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ouh my! Bra jobba, salutt til deg! Nå skal jeg lete etter min, snakkes;) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) fant ikke min ( den jeg hadde før denna ) men ja. ekstremt nice ^^ bra jobba fargoth! Endret 6. desember 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg fant pingvinen min, uten nisselua, da. Tror kanskje jeg bytta til juleversjonen igår. Antagelig etter at han laga bildet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kolonne 59 fra venstre eller kolonne 2 fra høyre. Rad 21 fra øverst. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Bra jobb, selvom min ikke er med Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det var jo et fantastisk bilde , og for en kjempejobb du har gjort, Fargoth Artig å se alle de avatarene samlet - gir jo nye ideer til hva man kan finne på på den fronten. (litt matt av alle de som syter av at de ikke kan finne akkurat sin avatar - men det bekrefter vel inntrykket man hadde fra før) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Big cred til Newt32 btw. Hvorfor det?Jeg likte novella hans, men det er ikke noen grunn til å nevne det her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå