Gå til innhold

Forumets første offisielle avatarsamling for frembringelse av juleglede og håp! (Advarsel: Enorme bilder!)

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Den er ikke med på noen av bildene heller..

Laster du ned alle avatarene, så kan du se om din er der.

(Hvordan finne din? Høyreklikk på bildet ditt på forumet - lagre bilde som - der ser du at det heter av-Noe. Gå inn i avatarmappen som du laster ned på første side, å se om tallet ditt ligger der. (Ligger i rekkefølge, så enkelt å finne.)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg puler ... Nei jeg lurer så klart på hvorfor dere finner slik tilfredstillelse i å få avataren deres manifistert i et tilfeldig bilde? For meg virker det snodig? Kan noen av dere troende disipler forklare?

Jeg snakket med Jesus på www, og han sendte meg dette bildet. Og hvis dere er litt observante så ser dere at han hadde ikke tid til å ta litt sol, i det siste ...?

tencommandments_jesus.gif

Lenke til kommentar
Du har ikke min avatar, eller? Orker ikke sjekke, men det er fordi jeg mistenker deg for FORDOMMER mot oss avatarer som ikke er begavet med like mange dimensjoner som størstedelen av befolkning. Rett og slett forkastelig.

Den ligger i arkivet, så sjansene for at den er i ett eller flere bilder er relativt stor. Det er bare å gå systematisk til verks om du er usikker.. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden denne tråden nå har fått en utilsiktet bump bruker jeg annledningen til å etterlyse en permanent serverplass for bildene. Som dere kan se er ikke hosten jeg har brukt for å laste opp bildene helt til å stole på, og noen av bildene er derfor ikke tilgjengelige lenger. Forumet tillater meg ikke å laste opp bildene som vedlegg i førsteposten og de fleste gratis bildehostene der ute støter ikke bilder som er av denne størrelsesorden. (10-30mb per bilde). Hvis noen har noen forslag kan disse sendes på PM eller fremmes i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...