gaza Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hei. Jeg har begynt å se litt på anime i det siste, men jeg finner ingen serier som passer for meg.. jeg liker serien "Avatar" ærlig så vet jeg ikke om man skal se på det som anime eller tegneserie, men jeg luerr på om noen har no forslag på noen bra serie.. er mest glad i gammeldags kamp, sverd etc.. tar gladelig imot forslg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 samurai champloo... er heftige sverdkamper der... neon genesis evangelion hvis du liker litt så inn i fremtiden med roboter og romvesner love hina: slappstick humor og litt sånn glad humor og litt romanser... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bleach! Men den er vel litt inni fremtiden.. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hallo. Fate stay night kan kanskje være noe. Sverdkamper, magi o.l. Lenke til kommentar
Simichi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Du kan jo sjekke ut Naruto, som jeg så som "nybegynner", den er ganske bra, men siden du liker sverdkamper burde du også se Bleach. En annen bra serie som er skikkelig "blod and gore" er Berserk; den har masse sverdkamper, men også en veldig bra historie. Berserk er en av de kuleste seriene jeg har sett hvertfall. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Samurai Champloo og Berserk er serier man setter pris på når man har vært gjennom all lavkvalitetsanime'en som man virkelig liker i begynnelsen. Så hvis du nettopp har oppdaget anime kan du sjekke ut Rurouni Kenshin(Klassiker) og de mer kjente Naruto og Bleach. Hvis du liker andre kategorier også så kan Chobits være noe av interesse også. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Death Note er en bra anime. Den starter ganske raskt så du er inne i historien før du vet ordet av det. Det kjører løpet ut med 37 sterke episoder. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nja, med stor N. Etter ep. 25 går kvaliteten ganske raskt nedover... Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Når det gjelder spenning må jeg si at Monster overgår Death Note. Men siden det er sverdkamper du er ute etter, så vil jeg som de fleste overfor foreslå Bleach. Fantastisk serie selv om jeg kunne klart meg uten fillerne... men slik er det jo alltid Endret 14. januar 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Samurai Champloo støttes sterkt. For meg overgikk den alt av forventninger. Har hatt lyst til å se den en god stund, så jeg så ep. 1-7 i går, og kan ikke si jeg angrer på det. Overraskende bra slåssescener, tilsvarende stilig tegnestil og veldig bra karakterer. Nå ryker nok Genshiken fra Top5-lista mi. Forresten, har vi lov til å linke til sider som streamer, selv om det er i en situasjon hvor man oppfordrer til å se noe som er ulovlig opplastet på siden det handler om? Tenker altså på linking til bestemte videoer/oversikter over f.eks. en hel serie på sider som youtube, stage6 og lignende. Endret 16. desember 2007 av Isindil Lenke til kommentar
gaza Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 takk for forslagene dere:) har sett på litt forskjellig, men har sett på bleach ganske mye nå gått 2 uker og er på episode 64 allerede Veldig bra spør du meg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Husk at fillersene er fra 65-109 hvis ikke jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) mhm, du burde slutte nå=P ser du på medrvil du angre (det gjør jeg...)=\ Endret 17. desember 2007 av aria-sama Lenke til kommentar
Crex Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) mhm, du burde slutte nå=P ser du på medrvil du angre (det gjør jeg...)=\ ja.. ikke se no spess mer... det blir kedelig når de kommer hjem Endret 19. desember 2007 av Crex Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 sjekk ut Afro Samurai , genial serie. sverd fight og old style med gamle pistoler osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå