Gå til innhold

Anime for meg?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har begynt å se litt på anime i det siste, men jeg finner ingen serier som passer for meg.. jeg liker serien "Avatar" ærlig så vet jeg ikke om man skal se på det som anime eller tegneserie, men jeg luerr på om noen har no forslag på noen bra serie.. er mest glad i gammeldags kamp, sverd etc.. tar gladelig imot forslg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo sjekke ut Naruto, som jeg så som "nybegynner", den er ganske bra, men siden du liker sverdkamper burde du også se Bleach. En annen bra serie som er skikkelig "blod and gore" er Berserk; den har masse sverdkamper, men også en veldig bra historie. Berserk er en av de kuleste seriene jeg har sett hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Samurai Champloo og Berserk er serier man setter pris på når man har vært gjennom all lavkvalitetsanime'en som man virkelig liker i begynnelsen.

Så hvis du nettopp har oppdaget anime kan du sjekke ut Rurouni Kenshin(Klassiker) og de mer kjente Naruto og Bleach.

Hvis du liker andre kategorier også så kan Chobits være noe av interesse også.

Lenke til kommentar

Når det gjelder spenning må jeg si at Monster overgår Death Note.

Men siden det er sverdkamper du er ute etter, så vil jeg som de fleste overfor foreslå Bleach.

Fantastisk serie selv om jeg kunne klart meg uten fillerne... men slik er det jo alltid :p

Endret av Ryolitt
Lenke til kommentar

Samurai Champloo støttes sterkt.

For meg overgikk den alt av forventninger. Har hatt lyst til å se den en god stund, så jeg så ep. 1-7 i går, og kan ikke si jeg angrer på det. Overraskende bra slåssescener, tilsvarende stilig tegnestil og veldig bra karakterer. Nå ryker nok Genshiken fra Top5-lista mi.

Forresten, har vi lov til å linke til sider som streamer, selv om det er i en situasjon hvor man oppfordrer til å se noe som er ulovlig opplastet på siden det handler om? Tenker altså på linking til bestemte videoer/oversikter over f.eks. en hel serie på sider som youtube, stage6 og lignende.

Endret av Isindil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...