xthal Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hva er det du bruker å drasse med deg til jobben? I dag ble det litt alternativ oppakking til meg da: Penger Hodepute Sekk (for å ha hodeputen i ) Nøkler Mobiltelefon (avskrudd) Men nå skal jeg sove, natta folkens :wink: Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 sover du på jobb?? det får ikke jeg lov til men jeg kan ta å ramse opp hva jeg har i veska! 1 personlig mobil, 3310 1 jobb mobil, 7650 1 handydrive, 256mb 1 appelsin 1 nøkkelkort nøkkelknippe 2 lightere 3 lebepomader 1 pakke ob noen hårstrikk 2 kjærligheter div. papirlapper smertestillende bankkort småpenger teposer og diverse rusk! hm. jentevesker ass.. figures.. :wink: Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Har med en harddisk som jeg putter i maskina og laster som F. (Min jobb er skolen) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Lommebok m. innhold, kulepenn, lommetørkle, klærne jeg har på meg og meg selv. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk, lighter, lommebok, nøkler, buss og nøkkelkort. I dag hadde jeg med meg en fin kaffekopp i tillegg Ja, også minidiscen da såklart! må ha musikk på bussen Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Som regel bukse og genser.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 mobil, laptop, fuktighetskrem til ferske tatoveringer, og en ziplock-pose med 746 kr i småmynter Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk, lighter, lommebok, nøkler, buss og nøkkelkort. I dag hadde jeg med meg en fin kaffekopp i tillegg Ja, også minidiscen da såklart! må ha musikk på bussen ?! Jeg har med penger, mobil, mp3-spiller, nøkkelkort og andre kort. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 der dere en gjeng kontorrotter og skole unger eller?? vel vel I sekken .. 1mobil 1 mat pakke 1 Cola box 1 par arbeids hansker 1 lue (hater å jobbe ute!!!!) 1 dagbok (nei ikke skoledagbok eller no sånt...) X antall papir med masse piss på I lommene 1 lommebok ( Penger og nøkkelkort ) 2 penner 2 tusjer 1 liten notise bok 1 kniv ..... for dere som ikke skjønner det så er jeg Elektriker lærling ...derfor allt det kule (les: kniv) Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hmm.. bilnøkler bilen mobilen laptop i laptop sekk jobb nøkkel id-kort modulær brenner til laptop PCMCIA kort holder hvor jeg har alle korta oppi Telcontar Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Erm...Dagens avis? Sandaler (eller behagelige innesko) Mobil Penger Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Nå er eg permitert, men ellers har eg med meg mat, penger, røyk, fyr til røyken. Det var det hele Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk, lighter, lommebok, nøkler, buss og nøkkelkort. I dag hadde jeg med meg en fin kaffekopp i tillegg Ja, også minidiscen da såklart! må ha musikk på bussen ?! Jeg har med penger, mobil, mp3-spiller, nøkkelkort og andre kort. Han mente selvf. busskort... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Skrutrekker(e) + evt. mobil Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk, lighter, lommebok, nøkler, buss og nøkkelkort. I dag hadde jeg med meg en fin kaffekopp i tillegg Ja, også minidiscen da såklart! må ha musikk på bussen ?! Jeg har med penger, mobil, mp3-spiller, nøkkelkort og andre kort. Han mente selvf. busskort... Nei, jeg har med meg bussen på jobb. Neida, mente selvfølgelig busskort -aka- miljøkort. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 - Nøkler til jobben - Matpakke I tillegg har jeg alltid med meg: - Klokke - Mobil - Bankkort - Nøkler - Litt kontanter - Klær og sko som passer for anledningen Prøver også å få med med hjernen så ofte som mulig... ??? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Nesj. Har aldri tenkt egentlig hva jeg tar med meg men det blir vel sånn ca dette: - Bilnøker - Husnøkler og postkassenøkkel - Nøkkelkort - Lommeboka med kortene og noen småmynter (visa/bankkort for det vanlige og mastercard for det livsviktige ) - Et par cd'er til cd'spilleren i bilen - Lue, hansker (uansett temperatur.. Det har blitt en vane)... Jo solbriller også når de ikke ligger i bilen. - Mobil noen ganger Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ikveld når jeg kjørte til jobb hadde jeg me meg følgende: Lommebok,røyk,fyr til røyken, skuddsikker vest, håndjern, mobil, og klær. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 skuddsikker vest, håndjern?? snut eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå