Gå til innhold

Sliter med lav FPS i CS:S

Anbefalte innlegg

Sliter med en veldig lav FPS i CS:S, spiller for det meste surf_japan og jeg kommer ikke over 60FPS. Ikke kom og si at jeg ikke trenger mer enn 60FPS for når jeg spiller så har jeg sikkert et gjennomsnitt på 25fps og det lagger skikkelig. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det?

Specs til pc ligger i sigg, kjører i 1680*1050 med alt på høyeste. Vet at det skal gå fordi jeg har spilt med alt på høyeste før med mye høyere FPS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjekket for evnt. virus?

Last ned ccleaner som fjerner midliertidlige internet filer osv.

Det hjalp en venn. Men husk. alle passordene som ligger lagret på internett forsvinner:

http://www.ccleaner.com/download

Kjør programmet - Gå på VALG - AVANSERT - Og fjern avkrysningen foran "Bare slett midlertidlige filer som er over 48 timer"

Gå tilbake til "renser" og deretter "kjør ccleaner"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Du kan også bare gå inn på Nvidia / ati osv sine sider, og laste ned de nyeste / gamlere skjermkort drivere?

EDIT: Gratulerer i juleavatar tråden. Du leder klart. :) (Mats gjorde en god jobb. :p)

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Hvilken GPU har du da? Under spilling?Men selv om GPU ligger på 60grader så skal den jo klare å dra spillet.

jeg har en intel core 2 duo prosessor men jeg har en logg her og den viser at tempraturen ikke har vært over 53 i de 2 siste dagene som inkluderer en del spilling av 1.6,source og battlefield-.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...