CCola Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Heisann! Jeg har en ekstern harddisk som jeg har problemer med.. Harddisken sier at jeg har 80gb av ca 280gb ledig på den. Men, jeg finner ikke filene mine på den! I mitt tilfelle finner jeg ikke filmene mine. Film-mappen skal være rundt 150gb, men når jeg høyreklikker på den kommer det at den er bare 78 byte! Når jeg går inn på den, finner jeg allikevell NOEN av filmene jeg har. Jeg finner omtrent 1/4 av det jeg har.. Samme er det med "games" mappa på harddisken. Same shit.. Egenskaper viser at mappen bare er 78byte, men den er jo mye større.. I motsetning til filmer, finner jeg alt inne i mappa.. Noen som vet hva problemet er?? Filene er ikke skjult.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Enkelte filsystemer takler ikke store filer/mapper, sjekk hvilket filsystem du har på disken. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 NTFS filsystemet er det eneste filsystemet som takler filer på over 4Gb... FAT filsystemet takler ikke filer som overskrider 4Gb. Men allikevel skal ikke dette ha noe å si for om han skal kunne se det eller ikke... Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Noe du gjorde som trigget problemet? Prøv å slett disken fra Min Datamaskin -> høyreklikk -> Egenskaper -> Maskinvare -> Enhetsb. -- Så koble den til på nytt. Alltid verdt å prøve... Testet disken på andre pc-er? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har NTFS, men det er ingen filer som er over 4GB. Filmene er ca 700-800 mb. Og det er mappa som skal være rundt 150gb. Skjønner ikke :S Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 høres merkelig ut... filene er ikke krypterte til en annen bruker da? hender det er problemer med dette ettersom det er en slags sikkerhet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå