Dr.Feelgood Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hei jeg lurte på hva jeg kan gjøre jeg kjøpte ny 4 gb minnekort til n93 min og da jeg tok det i telefonen så sto det skadet minnekort og spør den om formatere og da trykket ejg ja men så vil den ikke formatere. det er en Twin mos mini sd hc minnekort takk for svarene Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Alltid lurt å sjekke hva mobilen din støtter. Nokia N93 støtter ikke standarden SDHC, du må ha en vanlig miniSD brikke.. Endret 5. desember 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Alltid lurt å sjekke hva mobilen din støtter. Nokia N93 støtter ikke standarden SDHC, du må ha en vanlig miniSD brikke.. okei tusen takk Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 For øvrig kan du merke deg at den ikke støtter mer enn 2GB, så vær obs når du skal ut å kjøpe kort igjen. Husk å ikke kjøp SDHC(SD High Capacity) Lenke til kommentar
Dr.Feelgood Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 For øvrig kan du merke deg at den ikke støtter mer enn 2GB, så vær obs når du skal ut å kjøpe kort igjen. Husk å ikke kjøp SDHC(SD High Capacity) Teit at de ikke har laget større en 2 GB da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå