Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Later som det ikke var noen ting?

Gjest Guest_jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jente_*

Snakket med en fyr jeg har likt over ett år, på fest i helga. Han begynte å legge ut om hvor mye han likte en jente, og at de sender meldinger til hverandre hele tiden og så videre. Jeg ga utrykk for at jeg ble veldig skuffet over det. og jeg skravlet i vei. Klenget litt, og drakk nok litt for mye.

På mandag ignorerte han meg nesten, men de siste dagene har han begynt å tulleflørte som han har pleid å gjøre i det siste året.. Han satte seg til og med ved siden av meg på morgenen, uten at vi hadde snakket noe sammen, og som oftest er det jeg som har tatt intiativ til å sette meg ved han. noe som gjør meg utrolig usikker. Jeg synes jo det er koselig og sånt, men later han bare som om ingen ting skjedde? Vi han bare være venner?

For så vidt later jo jeg som om ingen ting skjedde også da, men det var fordi han begynte å flørte igjen.. Men han flørter som oftest når vi er i nærheten av andre folk, og ikke når vi er helt alene, men da snakker vi om alt mulig rart.

Bryr han seg rett og slett ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han satte seg til og med ved siden av meg på morgenen, uten at vi hadde snakket noe sammen, og som oftest er det jeg som har tatt intiativ til å sette meg ved han.

er ikkje ditta eit slagst tegn på at han liker deg då???

det trur eg :D + når dokke er åleine so tørr han sikkert ikkje å gjer noke :roll:

eg trur han er litt intrisert i deg,menne kan hende eg tar feil.

før vist han ikkje villa ha hatt noke med deg å gjer på en måte etter at du hadde fortalt at du likte han so hadde han nå ikkje flørta osv...

trur han er bere litt sjenert

Lenke til kommentar

Slutt å gi jenta falske forhåpninger.

Han oppfører seg slik enten fordi han liker deg, eller mest sannsynlig fordi han ikke gjør det. Han ble falu over at du likte ham, men han liker noen andre enn deg.

Ikke for å være slem eller noe, men jeg er ganske sikker på at jeg har rett.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Han oppfører seg slik enten fordi han liker deg, eller mest sannsynlig fordi han ikke gjør det. Han ble falu over at du likte ham, men han liker noen andre enn deg.

: / æsj, da får jeg bare gi opp.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han plutselig NÅ begynne å sette seg inntil henne hvis han ikke liker henne?
Lenke til kommentar

Hvorfor skulle han plutselig NÅ begynne å sette seg inntil henne hvis han ikke liker henne?

Åh wow, satte han seg virkelig med henne? Da MÅ han være skikkelig forelska i henne, garantert.

Lenke til kommentar

Hvis hun hele tiden må ha tatt initiativet så er det tydelig at noe har fått ham til å ta initiativ nå. Ikke alle gutter er sånn, men veldig mange gutter er utrolig enkle vesener som oppfører seg veldig forutsigbart og usikkert.

Men jeg hadde ikke satsa penger på at han digger trådstarter, alt jeg prøver å si er at han har sjans. Derfor jeg brukte ordet "liker" i stedet for "være forelsket i".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...