Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tasty - Klubbarnas kung (Tasty´s Rock on mix) [4:00] Zethyr, Dansa Till Vaar Sang var ålreit. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Johan Badh ft. Walle - Inget med dig är underbart (RMX) Fengende sang, på sin egen spesielle måte Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 DJ Roine har jo også et par fengende, men småsære låter. DJ Roine - ragnar och trulsa (promo) DJ Roine - Ragnar DJ Roine - Nyström (Huxx Edit) DJ Roine - Bimbo Transan Men, jeg vil virkelig anbefale deg å sjekke ut Norrköping Stad. Den er fantastisk fengende, om du faller for den (noe det er endel som ikke gjør, men om du skulle like den er den KONGE). Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Johan Badh ft. Walle - Inget med dig är underbart (RMX)Korreksjon: Johan Badh ft. M Dee J & Walle - Inget Med Dig Som Är Underbart (Vokalista Added Version) Selvfølgelig må "Kevin O - lilla pär (Zeto Inc Remix)" være med (Bass hunter - The Utmaning & The Future Lixom, Nu Ska Ni Få Höra Gott Folk) Og som nevnt alt med Laser inc, og Secondtunez. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Jeg må bare beklage at sangen ikke inneholder noen svenske ord (moderator med off-topic...), men det er i hvert fall samme stil som trådstarter er ute etter, og artisten er svensk. Johan Badh & Walle - Substance (Radio Version), sjekk den ut. Trådstarter, har du funnet noen låter du likte her? Samtidig vil jeg gjerne at folk kommer med flere forslag. Jeg har en slags fetisj for svenske dance-låter. Skal bli svensk når jeg blir stor. Endret 10. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Staxlar Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Takk for utrolig mange bra forslag =) har likt veldig mange av dem. Skulle dere komme på flere så er det bare å komme med dem =) Endret 13. desember 2007 av Staxlar Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Pökhus - Svajande Ballar: http://www.youtube.com/watch?v=zztJ81p5rYA Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ebba Grön - Staten & Kapitalet Den er nays! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ebba Grön - Staten & Kapitalet Den er nays! JA:D Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og Inga From Sweden... Hahahah! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Og Inga From Sweden... Hahahah! Now thats gooooood music! Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Den sugerrr. Men Björn Rösenström er fet! Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Det var ironi.......... Du burde jo ha skjønt det siden jeg har sagt at den sugde hard før. Ja, Björn, jeg har en CD av han:D Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Jeg skjønte at det var ironi, ja.. Men Bjørn er fet! Endret 22. februar 2008 av DeathBabe Lenke til kommentar
cannibalc Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 er det noen som kan en sang , den begynner med at de sier "hør på låten a" ellr noe sånnnt:P Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Svenske festsanger: - Basshunter - botton anna Hva i helsike er botton anna?? Hahaaaa... har du ikke hørt om knappen Anna? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) Yass: Fronda - Rullar fram Johan Badh - Inget med dig är underbart Lena Philipsson - Dansa I Neon Kobojsarna - Jag vet att du vill ha mig Kobojsarna - Sång om Ingenting Markoolio - Vi drar till fjällen Markoolio - Sommar Och Sol Näääk & Nimo - Lyckliga gatan ft. Kaliffa Jakob Karlberg - Fan va bra Freestyle - Vill Ha Dig I Mörkret Hos Mig Caramell - Caramelldansen RARE - Nu Är Den Här! Endret 16. september 2016 av Søppelsveitt 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. desember 2016 Del Skrevet 8. desember 2016 (endret) Ebba Grön - Staten & Kapitalet Den er nays! JA:D Men det er egentlig ikke Ebba da... Blå tåget Endret 8. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå