Staxlar Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Svenske festsanger: På mange fester blir det spilt av Svensk Techno, dance musikk. Kall det va dere vil. Noen som har bra tips til slike sanger? eksempler: - Secondtunez - Jag Går I Säng Med Min Lärare - Markoolio - Ingen Sommar Utan Reggae - Metrox inc - nu närmar det sig jul - Kobojsarna - jag vet du vill ha mig - Laser - Det var en gång en liten fågel - Basshunter - vi sitter i ventrilo och spelar dota - Basshunter - boten anna - Byz - karatefylla - Eric craft - jag vill vara din margareta Endret 5. desember 2007 av Staxlar Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Svenske festsanger: - Basshunter - botton anna Hva i helsike er botton anna?? Hahaaaa... :!: Lenke til kommentar
Staxlar Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Svenske festsanger: - Basshunter - botton anna Hva i helsike er botton anna?? Hahaaaa... :!: Skreiv litt feil =) har retta på det nå!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 På mange fester blir det spilt av Svensk Techno... Kan ikke huske jeg har hørt Adam Beyer eller Cari Lekebusch på en fest i det siste Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gyllene Tider - När vi två blir en Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ebba Grön - Staten & Kapitalet 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ebba Grøn - Ung & Kåt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dippa-Rosa fyrrig Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 CD-en "Replay: svenska hits" eller no har noen bra sanger. Den er et par år gammel nå. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) CK - på rosa moln edit: det var rap da men har da dance også caramell - vild och galen Endret 7. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Svenske festsanger: På mange fester blir det spilt av Svensk Techno, dance musikk. Kall det va dere vil. Noen som har bra tips til slike sanger? eksempler: - Secondtunez - Jag Går I Säng Med Min Lärare - Markoolio - Ingen Sommar Utan Reggae - Metrox inc - nu närmar det sig jul - Kobojsarna - jag vet du vill ha mig - Laser - Det var en gång en liten fågel - Basshunter - vi sitter i ventrilo och spelar dota - Basshunter - boten anna - Byz - karatefylla - Eric craft - jag vill vara din margareta Kobojsarna - en sång om ingenting :O last ner det meste av laser og basshunter Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Rosa Helikopter! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ys-dCgSVTVY Endret 9. desember 2007 av Eldritch Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) - Byz - karatefylla "Det var en gång en liten fågel" var jo også rå, hadde ikke hørt den før. edit; nu er Roger fågel død! http://youtube.com/watch?v=_swzCEe5UvA Endret 7. desember 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Maskinen - Alla som inte dansar Lenke til kommentar
Staxlar Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Takk for flarre bra sanga =) må bare kåmma me marre hvis dåkke vett åm någen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 @ Shizz kebab skam deg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Zeto Inc. - Norrköping Stad [4:01] <3 John Astericks - Swimmingpool (Racko-Tune's Booty Mix) [4:34] Secondtunez - Du Och Jag (feat. Ophelia) [3:21] Asshunter Feats Nightprodder - Låt Oss Sjunga (Oh La La La La) [3:40] Johan Badh & Walle - Längtar Efter Sommaren (Kevin O Radio Edit) [3:57] Johan Badh Med Lindahl & Walle - Lovesång [4:07] Wild Strawberrys - Du Är Den Som Jag Vill Ha! (Club Mix) [4:19] Wild Strawberrys - Min Allra Bästa Vän (Radio Edit) [3:26] Laser Inc - Fiske Eliten [3:49] Laser Inc - Dansa Tills Ni Svimmar (Original Edit) [3:32] Laser Inc - Sola Och Bada [3:14] Dj Auzern - Ligger Med Varandra [3:42] Dj Auzern - Det Här Är Ett Äventyr [3:32] Dj Auzern - Sommardröm [3:18] Det er forøvrig ikke Secondtunez som har Gar I Seng Med Laereren, men danske Kolding. Endret 9. desember 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Wild Strawberrys - Du Är Den Som Jag Vill Ha! (Club Mix) [4:19]Wild Strawberrys - Min Allra Bästa Vän (Radio Edit) [3:26] Wild Strawberrys - Dansa Till Vaar Sang ( Radio Edit ) Ikke så mye synging, men artig sang allikevel. Endret 9. desember 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå